..Αυτός δεν ξέρει τίποτα, μάλλον ο σύντροφος Χριστοδουλάκης γνωρίζει τι έγινε στον ΟΣΕ και πώς χάθηκαν τα δισ. Αυτό υποστηρίζει σήμερα ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χ. Βερελής (σκίτσο), ο οποίος κατηγορήθηκε από μάρτυρες στην Εξεταστική Επιτροπή για το σκάνδαλο της Siemens ως υπεύθυνος για τα κακώς κείμενα στον ΟΣΕ. Ο κ. Βερελής απέστειλε χτες νέα, πολυσέλιδη επιστολή στον πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής, στην οποία αφενός επιχειρεί να καταδείξει ότι «στάθηκε αμετακίνητα αντίθετος στις επιδιώξεις της γερμανικής εταιρίας και του Χριστοφοράκου», αφετέρου προσπαθεί να αντικρούσει τις καταθέσεις μαρτύρων που τον ενέπλεκαν στο σκάνδαλο.
Η υπόθεση της Siemens, αλλά και γενικώς το κλίμα που δημιουργείται πλέον για τα όσα συνέβησαν στα οικονομικά του ελληνικού κράτους, δείχνει ότι είναι πολλοί αυτοί που ανησυχούν. Μετά τον Αλογοσκούφη και τη ΝΔ, οι αλληλοκατηγορίες είναι στην ημερήσια διάταξη και στο ΠΑΣΟΚ. ..
«Αγγελιοφόρος»
..Στη σεναριολογία περιλαμβάνονται και νέα μέτρα, όπως οι ιδιωτικοποιήσεις ΟΣΕ και ΔΕΗ, αλλά και οι απολύσεις στο Δημόσιο. Το τελευταίο φυσικά είναι και το πιο οδυνηρό, γι' αυτό και η κυβέρνηση προσπαθεί να το αποφύγει ή έστω να βρει άλλους τρόπους προκειμένου να μειωθεί το κόστος του δημόσιου τομέα. Ότι και να γίνει πάντως, όποια λύση και να δοθεί στις Βρυξέλλες, η χώρα μας δεν πρόκειται να ξεπεράσει την κρίση τόσο γρήγορα και τόσο απλά. Για τρία χρόνια έκανε λόγο ο πρωθυπουργός κι αυτή η πρόβλεψη είναι από τις αισιόδοξες…
«Αγγελιοφόρος»
..Νέα μέτρα καλείται να πάρει η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να εξασφαλίσει τη βοήθεια των Ευρωπαίων, που μπορεί μεν να δοθεί, αλλά με όρους Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Σημαίνει αυτό ότι πρέπει να αποδεχτεί ραγδαία μείωση του ελλείμματος, γι' αυτό και η προσοχή στρέφεται σε αποκρατικοποιήσεις οργανισμών, όπως ο ΟΣΕ και η ΔΕΗ, αλλά και σε απολύσεις προσωπικού από το στενό και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Όλα αυτά βεβαίως μπορεί να βρίσκονται στο τραπέζι των επιτηρητών της Κομισιόν και του ΔΝΤ, δεν έχει όμως νόημα η εξέτασή τους, αν δεν ξεκαθαριστεί στη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σήμερα και αύριο, τι είδους ακριβώς βοήθεια θα δοθεί στην Ελλάδα..
«Αγγελιοφόρος»
…Στον Ασπρόπυργο: Το ρέμα του Αγίου Ιωάννη είναι αυτό που πλημμυρίζει συνεχώς στην περιοχή μπροστά στη «Χαλυβουργική» στην Εθνική Οδό στην οποία καταλήγει ακόμα και σήμερα, παρά τα κάποια έργα που έχουν γίνει. Παραμένει όμως χωρίς διευθέτηση και δεν έχει γίνει ακόμα η εκτροπή του στο Σαρανταπόταμο. Στην περιοχή της Κορυτσάς Ασπροπύργου όμως, την οποία διασχίζει, το πρόβλημα της υπερχείλισής του παραμένει, λόγω της υποδοχής των νερών της Αττικής Οδού και των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ…
«Ριζοσπάστης»
..Τους επικεφαλής του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, που είχαν οριστεί το 2003 από το υπουργείο στη Γενική Συνέλευση του ΟΣΕ «φωτογραφίζει» ως υπεύθυνους σχετικά με τη μη ενεργοποίηση των ποινικών ρητρών που αφορούσαν τις μεγάλες καθυστερήσεις παράδοσης τροχαίου υλικού στον Οργανισμό, ο πρώην υπουργός Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ Χρ. Βερελής. Ο κ. Βερελής απέστειλε χθες νέα, πολυσέλιδη επιστολή στον πρόεδρο της εξεταστικής επιτροπής που διερευνά το σκάνδαλο της SIEMENS, στην οποία αφενός επιχειρεί να καταδείξει ότι «στάθηκε αμετακίνητα αντίθετος στις επιδιώξεις της γερμανικής εταιρείας και του Χριστοφοράκου», αφετέρου προσπαθεί να αντικρούσει τις καταθέσεις μαρτύρων που τον ενέπλεκαν στο σκάνδαλο. Στην επιστολή αναφέρεται διεξοδικά στις προγραμματικές συμφωνίες του οργανισμού με τις κοινοπραξίες των Ελληνικών Ναυπηγείων και τη SIEMENS, τονίζοντας ότι είχε δώσει εντολή να ασκηθεί πίεση προς τις κοινοπραξίες επειδή ήταν μεγάλες οι ελλείψεις του ΟΣΕ σε τροχαίο υλικό, αλλά και επειδή η Ελλάδα είχε αναλάβει τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων. ..
«Ημερησία»
Νεώτερες ειδήσεις σχετικά με τον ΟΣΕ που θα υπάρξουν θα προστεθούν στην συνέχεια.