Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Η κ. Αργυρώ Παπαδάτου απαντά σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος»

Προς κα Ζωή Παπαδάκη
Διευθύντρια Υπουργού
Περιβάλλοντος, Ενέργειας και
Κλιματικής Αλλαγής.
Κυρία Παπαδάκη,
Σε σχέση με το χθεσινό ανακριβέστατο και κακόβουλο δημοσίευμα της εφημερίδας το «ΕΘΝΟΣ» της Κυριακής, επιτρέψατε μου να σας αναφέρω τα ακόλουθα: Είμαι υπάλληλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε, , πρώην ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ. Προσελήφθηκα στη νεοσυσταθείσα ανώνυμη εταιρεία, νομίμως και μάλιστα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που προσελήφθηκαν τότε όλοι οι υπάλληλοι αυτής. Τυγχάνω πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Μακεδονίας και διαθέτω μακρά πείρα, σε καίριες γραμματειακές θέσεις του ιδιωτικού τομέα. Ευθύς μετά την πρόσληψη μου διατέθηκα στο προϊστάμενο Υπουργείο Μεταφορών και επικοινωνιών (γραμματεία γραφείο Υφυπουργού). Τον Φεβρουάριο του 2006, αποσπάστηκα νομίμως στο Υπουργείο Ανάπτυξης (γραμματεία Υφυπουργού), όπου υπηρέτησα, έκτοτε, ανελλιπώς μέχρι και σήμερα. Ειδικότερα: Από τον Φεβρουάριο του 2006, μέχρι των εκλογών του Σεπτεμβρίου 2007 Υφυπουργός Ανάπτυξης ήταν ο κ. Αναστάσιος Νεράντζης . Μετά τις εκλογές του 2007 και μέχρι τον Ιούνιο του 2009 , Υφυπουργός Ανάπτυξης ήταν ο κ. Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος και με διατήρησε στη θέση αυτή. Από τον Ιανουάριο του 2009, μέχρι και τις εκλογές του Οκτωβρίου 2009 , Υφυπουργός Ανάπτυξης ήταν ο κ. Ιωάννης Μπούγας , ο οποίος με διατήρησε στη θέση αυτή. Από τις εκλογές του 2009, μετά την Κυβερνητική Αλλαγή και τις μεταβολές στα Υπουργεία, σχηματίστηκε ενιαίο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Αυτό ανέλαβε ως Υπουργός η κα. Τίνα Μπιρμπίλη . Ενώ λοιπόν ετοίμαζα τα προσωπικά μου αντικείμενα, προκειμένου να επανέλθω στην Υπηρεσία μου , δέχθηκα πρόταση να παραμείνω στη θέση μου, λόγω των γνώσεων μου και της εμπειρίας μου, και παρέμεινα στην ίδια θέση, εξακολουθώντας να ασκώ αυστηρώς καθαρά γραμματειακά καθήκοντα. Καθ’ όλο τούτο το διάστημα Εισέπραττα τις νόμιμες αποδοχές μου (μισθό και υπερωρίες) , των οποίων απολαμβάνουν όλοι ανεξαιρέτως οι αποσπασμένοι υπάλληλοι του δημοσίου (πως άλλωστε, θα μπορούσε να γίνει αλλιώς;) Όχι μόνο δεν ήμουν «φάντασμα», αλλά ήμουν η συνηθέστερη «φιγούρα» του γραφείου αυτού, επί τέσσερα χρόνια, μιας που εργαζόμουν επί πολλές ώρες , καθημερινώς , και τις αργίες , μέχρι αργά τη νύχτα. Τούτο, άλλωστε, γνωρίζουν όλοι οι, κατά καιρούς, συνάδελφοι. Αλλά και οι προϊστάμενοι μου (υπηρεσιακοί και πολιτικοί). Ούτε, λοιπόν , «τρύπωσα» , ούτε «βρέθηκα» στο γραφείο σας. Τα δε περί παχυλών μισθών και αργομισθιών μου είναι τόσο ανακριβή , όσο και εκείνα περί του ότι , δήθεν , δεν δούλευα. Επειδή όμως , διόλου δεν επιθυμώ η συνεπής , συνειδητή και νόμιμη υπηρεσιακή απασχόλησης μιας υπαλλήλου να παράσχει , έστω και σε κακόβουλους , λαβή για άδικες επιθέσεις , εναντίον της σημερινής Υπουργού , αλλά και όλων των προκατόχων της , επαφίεμαι στη διακριτική σας ευχέρεια.
Με εκτίμηση
Αργυρώ Παπαδάτου