Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010
Ερώτηση στην Βουλή του κ. Στυλιανίδη για το μέλλον του προαστιακού της Θράκης
Με ερώτησή του στη Βουλή για το αν προτίθεται το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να καταργήσει τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θράκης με συνέπειες για την ανάπτυξη της περιοχής, ο πρώην υπουργός Μεταφορών και βουλευτής Ροδόπης Ευρ. Στυλιανίδης κάνει επίκαιρο το θέμα και ζητά εξηγήσεις για το ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργού στο μέλλον. Στην ερώτησή του ο βουλευτής επισημαίνει ότι: «η κυβέρνηση της ΝΔ εκπόνησε ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο εξυγίανσης και ανάπτυξης του ΟΣΕ που συνεχίζει να αποτελεί την πιο προβληματική ΔΕΚΟ της Ευρώπης. Τον Οκτώβριο του 2009 εμφανίστηκαν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα από την έναρξη εφαρμογής του σχεδίου. Ανεξήγητα όμως η κυβέρνηση το πάγωσε. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού εντάχθηκε η δημιουργία Προαστιακού Σιδηροδρόμου Θράκης, προεκτείνοντας την εφαρμογή του επιτυχούς σχεδιασμού που εφαρμόστηκε στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και στην ακριτική περιφέρεια». Χαρακτηριστικά αναφέρει ο βουλευτής ότι ο Προαστιακός Θράκης προβλέφθηκε, κατ’ εφαρμογή του Χωροταξικού Σχεδιασμού, όπως αυτός εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο, ώστε να συνδέσει τις πρωτεύουσες των νομών (Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή και Ξάνθη). Ο σχεδιασμός εξυπηρετούσε πολλαπλούς στόχους όπως την τόνωση των εμπορικών αγορών των τριών πόλεων, την διευκόλυνση των φοιτητών του Δημοκριτείου στη μετακίνησή τους κυρίως τις βραδινές ώρες (για λόγους διασκέδασης), χωρίς να διακινδυνεύουν τη ζωή τους αφού μέχρι τώρα παρατηρήθηκαν τροχαία ατυχήματα από τη χρήση αλκοόλ λόγω χρήσης Ι.Χ. στην Εγνατία κ.α.