Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Πορθμειακή σιδηροδρομική ζεύξη Πάτρας - Κρυονερίου.


Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

Πριν από λίγο καιρό είχε ανακοινωθεί ότι η Φεροβίε Ντε Λο Στάτο Ιταλιάνε είχε παραγγείλει και εν τέλει προμηθεύτηκε από τα Ελληνικά Ναυπηγεία του Περάματος / Σαλαμίνας αμφίπλευρο φέρυ μποτ με σκοπό τη χρήση του στην πορθμειακή ζεύξη Σαν Τζοβάνι - Σικελία και την εκεί μεταφορά οχημάτων.


Σήμερα πληροφορούμαστε ότι μέσω προγράμματος της Ε.Ε. θα κυκλοφορήσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο φέρυ μποτ μεταξύ Αιγίου - Αγίου Νικολάου Φωκίδας. Μήπως πρέπει και η Τρενοσέ, έχοντας την εμπειρία και την καθοδήγηση της μητρικής ιταλικής εταιρίας, να επαναδρομολογήσει το σιδηροδρομικό πορθμείο Πάτρας - Κρυονερίου Αιτωλοακαρνανίας, μπαίνοντας σε αντίστοιχο πρόγραμμα ναυπήγησης ηλεκτρικού φέρυ μποτ; Φανταστείτε τι τουριστικός ντόρος θα μπορεί να γίνει όταν μαθευτεί ότι λειτουργεί "προαστιακός" από Πάτρα προς Μεσολόγγι - Αγρίνιο, μέσω πορθμειακής ζεύξης και μάλιστα με ηλεκτροκίνητο, 100% οικολογικό πλοίο; Είναι σίγουρα μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί.

Με εκτίμηση, Σ. Βενέτης

Πατήστε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε το σχετικό θέμα.