Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης
Πριν από λίγο καιρό είχε
ανακοινωθεί ότι η Φεροβίε Ντε Λο Στάτο Ιταλιάνε είχε παραγγείλει και εν τέλει
προμηθεύτηκε από τα Ελληνικά
Ναυπηγεία του Περάματος / Σαλαμίνας αμφίπλευρο
φέρυ μποτ με σκοπό τη χρήση του στην πορθμειακή ζεύξη Σαν Τζοβάνι - Σικελία και
την εκεί μεταφορά οχημάτων.
Σήμερα πληροφορούμαστε ότι μέσω προγράμματος της
Ε.Ε. θα κυκλοφορήσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο φέρυ μποτ μεταξύ Αιγίου - Αγίου
Νικολάου Φωκίδας. Μήπως πρέπει και η Τρενοσέ, έχοντας την εμπειρία και την
καθοδήγηση της μητρικής ιταλικής εταιρίας, να επαναδρομολογήσει το
σιδηροδρομικό πορθμείο Πάτρας - Κρυονερίου Αιτωλοακαρνανίας, μπαίνοντας σε
αντίστοιχο πρόγραμμα ναυπήγησης ηλεκτρικού φέρυ μποτ; Φανταστείτε τι
τουριστικός ντόρος θα μπορεί να γίνει όταν μαθευτεί ότι λειτουργεί "προαστιακός"
από Πάτρα προς Μεσολόγγι - Αγρίνιο, μέσω πορθμειακής ζεύξης και μάλιστα με
ηλεκτροκίνητο, 100% οικολογικό πλοίο; Είναι σίγουρα μια ευκαιρία που δεν πρέπει
να χαθεί.
Με εκτίμηση, Σ. Βενέτης
Πατήστε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε το σχετικό θέμα.