Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

Η Λάρισα κινδυνεύει να χωριστεί στα δύο από την αναβάθμιση της ΤΡΕΝΟΣΕ.

Θα περνούν 53 συρμοί τη μέρα από την πόλη!

Με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ και την ηλεκτροκίνηση Βόλου- Λάρισας , αλλά και Παλαιοφάρσαλου-Καλαμπάκας, η Λάρισα πρόκειται στην κυριολεξία να χωριστεί στα δύο και να λειτουργεί σε δύο πόλεις στη συσκευασία της μιας...
Σε λίγο καιρό με βάση τους σχεδιασμούς των ιθυνόντων της Ιταλικής εταιρείας που εξαγόρασε την ΤΡΕΝΟΣΕ και με δεδομένο ότι δεν θα γίνεται αλλαγή σε ντιζελοκίνητους συρμούς από το Δομοκό και μετά, από τη Λάρισα θα περνούν καθημερινά 53 συρμοί ήτοι περίπου 2,5 τρένα την ώρα...!

Και μιλάμε όχι μόνο για το intercity, αλλά και για εμπορευματικούς συρμούς cargo της COSCO που θέλουν αρκετά λεπτά για να περάσουν μία διάβαση..

Με δεδομένο ότι όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες των εκάστοτε δημοτικών αρχών δεν έγινε καμία ενέργεια για την απομάκρυνση ή την υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, για μεγάλη διάρκεια της ημέρας, η μισή πόλη στις διαβάσεις στην Αγιάς , στη Βόλου και στη Νεα Πολιτεία, θα είναι αποκλεισμένη από την άλλη μισή και πέρα από το κυκλοφοριακό κομφούζιο επί της ουσίας δεν θα λειτουργεί...

Το όλο θέμα είναι σε γνώση της δημοτικής αρχής, αλλά από τη στιγμή που ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΣΕ, ελάχιστα μπορεί να κάνει σε επίπεδο παρεμβάσεων.. Οι ευκαιρίες για πίεση προς την πολιτεία χάθηκαν στο παρελθόν και έτσι, η πόλη θα πολιορκείται από μεταφερόμενα βαγόνια καθ’ όλο το 24ωρο...

Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά και το μπαλάκι πέφτει πλέον προς το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και τον αρμόδιο υπουργό κ. Σπίρτζη. Μπορεί αν θέλει τώρα να εντάξει στο τομεακό πρόγραμμα είτε την απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών με την τοπθέτησή τους π.χ. στον εμπορευματικό κόμβο Πλατυκάμπου, είτε την υπογειοποίηση όπως έγινε με την Εχεκρατίδα...

Συντάκτης: Γ.Κ.
Πηγή: thessaliatv.gr