Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

Ζέρβας: Πιθανή η ολοκλήρωση του μετρό χωρίς Βενιζέλου και Βούλγαρη

Αιχμές του αντιδημάρχου Θεσσαλονίκης και μέλους του δ.σ. της «Αττικό Μετρό ΑΕ» για την… τηλεδιαχείριση του έργου. «Κρατάω την αναπνοή μου γιατί ξέρω σε πόσο κρίσιμη φάση βρισκόμαστε με τη διατησία», είπε

Σε πολύ κρίσιμο σημείο είναι το μετρό της Θεσσαλονίκης και υπάρχει η πιθανότητα τελικά να ολοκληρωθεί η βασική γραμμή μέχρι το 2018, χωρίς να είναι έτοιμος ο σταθμός Βενιζέλου (με τα γνωστά προβλήματα καθυστερήσεων λόγω αρχαίων) και ο σταθμός Βούλγαρη (λόγω των εκκρεμοτήτων στις απαλλοτριώσεις).

Αυτό δήλωσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, που είναι και στο διοικητικό συμβούλιο της «Αττικό Μετρό ΑΕ» (έχοντας πάντως αποποιηθεί της αμοιβής του).

Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Ζέρβας στην εκπομπή των δημοσιογράφων, Βασίλη Πεκλάρη και Χρύσας Νάνου, «Θα σε δω στο μετρό» του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού «Amagi», «η Βενιζέλου αυτή τη στιγμή ουσιαστικά είναι σαν να μην υπάρχει ως σταθμός. Για το σταθμό της Αγίας Σοφίας, όπου έχει βρεθεί ο ίδιος αρχαίος δρόμος δεν έχουν πει οι αρχαιολόγοι τίποτα. Πρέπει επιτέλους να αφήσουμε τους ανθρώπους που είναι ειδικοί να μιλήσουν για το έργο και να μας πουν όλοι τι Θεσσαλονίκη τελικά θέλουν, όταν δε θέλουν την εξωτερική περιφερειακή, δε θέλουν μια σειρά από έργα… Κι αν τελικά θέλουν να υπάρχει και μετρό στην πόλη το 2020. Εισηγήθηκα στο διοικητικό συμβούλιο της ‘Αττικό Μετρό ΑΕ’ να συνεδριάζει στη Θεσσαλονίκη και να έχει περισσότερη παρουσία στην πόλη. Έχω στείλει πολλές επιστολές. Σήμερα το μετρό είναι σε πολύ κρίσιμο σημείο. Εγώ κρατάω την αναπνοή μου για το θέμα της διαιτησίας. Φοβάμαι ότι θα γίνει η βασική γραμμή σύμφωνα με το τελευταίο χρονοδιάγραμμα (σ.σ. 2018), αλλά δε θα υπάρχει σε πρώτη φάση ούτε ο σταθμός Βενιζέλου (που είναι κρίσιμος, διότι υπολογίστηκε ότι θα εξυπηρετεί επιβατική κίνηση 35.000 ανθρώπων ημερησίως), ούτε ο σταθμός Βούλγαρη, διότι εκεί δεν έχουν γίνει ακόμη όλες οι απαλλοτριώσεις. Θα ήθελα να συστήσω σε όλους να είμαστε πιο προσεχτικοί στις τοποθετήσεις μας».

Ο κ. Ζέρβας είπε ότι «ευθύνες έχει και η κοινοπραξία, για τις οποίες όμως ελάχιστοι μιλούν», ενώ επισήμανε ότι και η «Αττικό Μετρό ΑΕ» θα έπρεπε να ρίξει περισσότερο βάρος στην τοπική διαχείριση του έργου. «Το ζήτησα επανειλημμένως. Δεν μπορεί να γίνονται όλα από τέτοια απόσταση. Έφτασα στο σημείο να ζητήσω από τον ίδιο τον υπουργό να μπει μια απομίμηση πρασίνου για να καλύψει τις απαίσιες λαμαρίνες και να γίνει η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης στο σταθμό Βενιζέλου, για να έρθει ο Θεσσαλονικιός και η πόλη πιο κοντά στο έργο αυτό. Κάθε μέρα που δεν κατασκευάζεται το μετρό η Θεσσαλονίκη χάνει 3 εκ. ευρώ. Πρέπει όμως να αποφασίσει και η πόλη τι ακριβώς θέλει».

του Τάσου Τασιούλα
voria