Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Βαγόνι «χάροντας» κτυπά σιδηροδρομικό. Δείτε το βίντεο με την συγκλονιστική αφήγηση

Είδε στην  κυριολεξία τον χάρο με τα μάτια του ο σιδηροδρομικός κ. Δημήτριος Κερμανίδης, όταν  εργαζόμενος στην ομάδα ελιγμών του  σιδηροδρομικού σταθμού Διαλογής Θεσσαλονίκης,  σκόνταψε σε μια πέτρα και  έπεσε πάνω στις ράγες, την ώρα που ένα από τα βαγόνια  αποσυνθέσεως αμαξοστοιχίας κατευθύνονταν για να ενσωματωθεί σε νέα σύνθεση αμαξοστοιχίας.
Αποτέλεσμα της πτώσης του, ήταν να κτυπηθεί από το βαγόνι στην αριστερή ωμοπλάτη και να κοπεί το μικρό δάκτυλο του αριστερού ποδιού καθώς και  το πέλμα του. «Ενστικτωδώς κίνησα το κεφάλι μου προς την αντίθετη κατεύθυνση και γλίτωσα το κεφάλι μου αλλά δεν γλίτωσα το χέρι μου και το πόδι μου» μας είπε ο κ. Κερμανίδης. Τυχερός μέσα στην ατυχία του στάθηκε ο κ. Κερμανίδης όταν οι συνάδελφοι του αντιλήφθησαν το τι είχε γίνει   και έσπευσαν σε βοήθεια του καλώντας ταυτόχρονα  ασθενοφόρο το οποίο και τον μετέφερε σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. «Αρχικά είχα τις αισθήσεις μου στην συνέχεια δεν κατάλαβα τίποτα κατά την μεταφορά μου στον νοσοκομείο και μόνο την επομένη ημέρα συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί»  αφηγείται  ο παθών.  Μετά από ένα μήνα και πλέον νοσηλείας στο νοσοκομείο, ο κ. Κερμανίδης σήμερα αναρρώνει στο σπίτι του έχοντας την συμπαράσταση της οικογενείας του αλλά και το συναδέλφων  του οι οποίοι δεν σταμάτησαν  ούτε στιγμή να ενδιαφέρονται για την πορεία της υγείας του. Από την πρώτη στιγμή του συμβάντος η διοίκηση του ΟΣΕ βρέθηκε κοντα στην οικογένεια του κ. Κερμανίδη βοηθώντας, τόσο ηθικά όσο και υλικά. Δείτε βίντεο με συγκλονιστική  αφήγηση του κ. Κερμανίδη