Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Η τοποθέτηση του Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Θάνου Μωραΐτη στην Επιτροπή της βουλής κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Μεταφορών


Τις θέσεις του κόμματος του κατέθεσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θάνος Μωραΐτης κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου    του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τίτλο  «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».

 Παραθέτουμε απόσπασμα από την τοποθέτηση του κ. Μωραΐτη

 «Κλείνοντας τα θέματα ΟΣΕ πιστεύω, ότι στο παρόν νομοσχέδιο θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε ένα πρόβλημα, το οποίο απασχολεί δικαίως όχι μόνο υπαλλήλους του ΟΣΕ, αλλά και άλλους εργαζόμενους.

 Είναι η ένταξη των υπαλλήλων των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της   Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού στο ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου.

Όπως είναι γνωστό έχουν τεθεί ανώτατα όρια ανά υπάλληλο στον αριθμό των ωρών υπερωριακής απασχόλησης. Όμως στον σιδηροδρομικό τομέα, όπου οι επιχειρήσεις λειτουργούν σε 24ωρη βάση καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους με το σύστημα της κυκλωματικής εργασίας, πιστεύω ότι θα πρέπει να παρέχεται στις διοικήσεις η δυνατότητα να κατανέμουν τις ώρες και μετακίνησης ανά υπάλληλο με ευελιξία και καθ' υπέρβαση των αντίστοιχων ορίων.

Φυσικά με την απαράβατη προϋπόθεση ότι δεν θα γίνεται υπέρβαση του συνολικού αριθμού ωρών ή  ημερών - και αυτό το λέω για να μην έχουμε πρόβλημα με το Λογιστήριο - από αυτών που αντιστοιχεί στο σύνολο των υπαλλήλων της αντίστοιχης διεύθυνσης ή υπηρεσιακής μονάδας της επιχειρήσεως και βέβαια χωρίς υπέρβαση - σε κάθε περίπτωση -του προϋπολογισμού.

Το θέμα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε κρίσιμες για την κυκλοφορία και την ασφάλεια ειδικότητες, όπως είναι το σταθμαρχών, των μηχανοδηγών και των τεχνητών μηχανοστασίων».


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ

«Κλείνοντας τα θέματα που αφορούν στον ΟΣΕ, πιστεύω ότι με το παρόν νομοσχέδιο θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε ένα πρόβλημα το οποίο απασχολεί δικαίως πολλούς εργαζομένους και εχθές, στην πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής, το έθεσα αναλυτικά στην τοποθέτησή μου.

Σήμερα ακούσαμε και τους ίδιους τους εργαζόμενους του ΟΣΕ και μιλώ για την ένταξη των υπαλλήλων του ΟΣΕ,  ΤΡΑΙΝΟΣΕ - ΕΣΤΙ στο ενιαίο μισθολόγιο του δημοσίου.

Πιστεύω ότι το Υπουργείο μπορεί να το δει μέχρι την Ολομέλεια, αφού δεν επιφέρει καμία επιβάρυνση στον Προϋπολογισμό και αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα που μπορεί να υπονομεύσει την καλή λειτουργία του ΟΣΕ».