Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ

Οι ακριβοπληρωμένοι από Χατζηδάκη-Στυλιανίδη και Ρέππα Σύμβουλοι της Preis και τα τσιράκια τους, αλλά και ολόκληρη η Κυβέρνηση του Γ. Α. Παπανδρέου, ολοκληρώνουν το έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου, ανακοινώνοντας τα νέα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από 1-1-2011. Τα σχέδια που εξυφάνθηκαν στα κλειστά γραφεία του Πρωθυπουργικού συμβούλου των ΚΤΕΛ και της Preis, με τη συνδρομή κάποιων πανηλιθίων της Καρόλου και μπήκαν σε εφαρμογή κατ' απαίτηση υποτίθεται της τρόικας, μετά τους σιδηροδρομικούς που υποτίθεται ότι περίσσευαν, εξοντώνουν και τον σιδηρόδρομο, στόχο που είχαν εξ αρχής. Αφού πέταξαν τόνους λάσπης με τα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ, στέλνουν στα Νοσοκομεία και τους ΟΤΑ χιλιάδες εκπαιδευμένους και έμπειρους σιδηροδρομικούς, με μόνο κριτήριο το που «ανήκουν». Είναι χαρακτηριστικό ότι σταμπαρισμένες «καλές» θέσεις δεν ανακοινώθηκαν ως κενές, γιατί προορίζονται για συγκεκριμένους μεγαλοπαράγοντες του συνδικαλιστικού και μη ΠΑΣΟΚ μέσα στον ΟΣΕ. Η Κυβέρνηση και η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γράφοντας στα παλιά των υποδημάτων τους όλη την ελληνική περιφέρεια, χαρίζουν το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου στα ΚΤΕΛ των οποίων αποδεικνύονται προστάτες και των οποίων το μονοπώλιο αφήνουν στο απυρόβλητο, παρά τις ηχηρές εξαγγελίες για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων. Οι Ρέππας, Τσιόκας, Ζηλιασκόπουλος, διαλύουν το δρομολογιακό πλέγμα αφήνοντας ελάχιστα και αντιπαραγωγικά δρομολόγια στο περιφερειακό δίκτυο, όπου δεν τα καταργούν τελείως, ενώ αυξάνουν υπέρμετρα τα εισιτήρια και καταργούν όλες τις εκπτώσεις μαθητών-φοιτητών-στρατευμένων-αναπήρων κλπ. Σχεδόν όλα τα ΥΓΟΣ (35.000.000 ?) διατίθενται στην Αθήνα και τον Προαστιακό, ενώ κάποια ψίχουλα (15.000.000 ?) διατίθενται για τη λειτουργία της γραμμής Αν. Μακεδονίας και Θράκης με δύο αποκομμένα από την Αθήνα δρομολόγια, που δεν θα εξυπηρετούν κανένα. Το παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό γιατί η γραμμή Αν. Μακεδονίας και Θράκης, λόγω της Εγνατίας δεν παρέχει χρονικό πλεονέκτημα στη σύνδεση με Θεσσαλονίκη, ενώ πλεονεκτεί στη σύνδεση με την Αθήνα. Τα ΚΤΕΛ Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Δράμας και Σερρών, ελάχιστους επιβάτες μετέφεραν προς και από Αθήνα, ενώ προς Θεσσαλονίκη πηγαινοέρχονταν γεμάτα με πολύ πυκνά δρομολόγια. Με την κατάργηση των απ' ευθείας IC και απλών τραίνων προς Αθήνα, θα στήσουν πάρτι στην υγεία των προστατών τους. Αλλά κ. Ρέππα και Παπανδρέου, μη χαίρεστε. Το αίμα νερό δεν γίνεται. Στις Εκλογές, όποτε γίνουν, θα ψηφίσουν το διαχρονικό προστάτη τους, την Αγία Οικογένεια και την εκπρόσωπό της. Από την ενέργεια αυτή αποδεικνύουν ότι «Ελλάδα είναι ΜΟΝΟ η Αθήνα» και πώς να μην είναι για τους χρυσοκάνθαρους (golden boys & girls) που δεν έχουν ταξιδέψει πέρα από την Αράχωβα, τη Μύκονο και το Γστάαντ και πάντα με σούπερ-ντούπερ 4x4 ή λίαρ-τζετ. Στα μαλακά τους μόρια η αποκέντρωση, η προστασία του περιβάλλοντος, η ασφάλεια, οι κάτοικοι των ορεινών και ακριτικών περιοχών. Όλα ανήκουν στους εργολάβους και παραχωρησιούχους των διοδίων και στους λεωφορειούχους.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της χτες βράδυ, αναφέρει:
Προσωρινή αναστολή - διακοπή Κυκλοφορίας μέχρι νεωτέρας στις γραμμές:
. Αθήνα- Αλεξανδρούπολη - Αθήνα
. Θεσσαλονίκη - Φλώρινα - Θεσσαλονίκη
. Λάρισα - Καλαμπάκα - Λάρισα
. Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα - Πάτρα
. Καλαμάτα - Μεσσήνη - ΤΕΙ - Καλαμάτα
. Κόρινθος - Τρίπολη - Ναύπλιο - Κόρινθος
. Θεσσαλονίκη - Σκόπια - Βελιγράδι - Θεσσαλονίκη
. Θεσσαλονίκη - Σόφια - Βουκουρέστι - Θεσσαλονίκη
. Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη - Θεσσαλονίκη

Αλλαγές στο πλέγμα δρομολογίων:

.Τα δρομολόγια Αθήνας - Θεσσαλονίκης 884 & 885 αναβαθμίζονται σε IC και καταργούνται οι σταθμεύσεις τους σε Αγ. Στέφανο και Αμφίκλεια. .Τίθενται σε λειτουργία δύο (2) ζεύγη αμαξοστοιχιών Θεσσαλονίκη - Δίκαια - Θεσσαλονίκη.
. Απλοποιήσεις σταθμεύσεων σε όλα τα δρομολόγια.
Λεωφορειακές γραμμές (προτεινόμενες και εφόσον υπάρχει ζήτηση):
. Αθήνα - Καλαμάτα - Αθήνα (χωρίς ενδιάμεσες σταθμεύσεις)
. Πλατύ - Γιαννιτσά - Πλατύ (ανταπόκριση με IC Express)
. Καλαμπάκα - Γρεβενά - Ιωάννινα - Καλαμπάκα
. Λαμία - Καρπενήσι - Λαμία
Ενώ για την τιμολογιακή πολιτική αναφέρει:
.Η τιμή των κοινών αμαξοστοιχιών θα είναι ανταγωνιστική των τιμών των αντίστοιχων δρομολογίων του ΚΤΕΛ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Καλαμπάκα από 8,90 διαμορφώνεται στα 15 ευρώ την στιγμή που η τιμή του ΚΤΕΛ για το αντίστοιχο δρομολόγιο είναι 17 ευρώ. Το δρομολόγιο Αθήνα -Θεσσαλονίκη θα διαμορφωθεί στα 39 ευρώ παρόμοια με το ΚΤΕΛ.
.Οι τιμές των Inter City αμαξοστοιχιών θα διαμορφωθούν ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με το Inter City από 36,30 ευρώ διαμορφώνεται στα 55,20 ευρώ και χρόνο ταξιδιού λιγότερο των 5 ωρών.
Είναι προφανές ότι με τέτοια τιμολογιακή και δρομολογιακή πολιτική (ο Θεός να την κάνει), τα τρένα θα αδειάσουν και στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, ενώ σε ότι απομείνει στο περιφερειακό δίκτυο δεν θα μπαίνει ούτε γαϊδούρι ψόφιο. Αν ήθελαν να γλυτώσουν από τους «τεμπέληδες» σιδηροδρομικούς και τους συνδικαλιστές, που αυτοί εξέθρεψαν, να εφάρμοζαν τα μέτρα ανάπτυξης που κατά καιρούς είδαν το φως της δημοσιότητας και να έλεγχαν την αργομισθία και τις λαμογιές. Δεν το κάνανε όμως γιατί τα λαμόγια και οι αργόμισθοι είναι «δικά τους παιδιά». Αντί γι' αυτό διαλύουν το σιδηρόδρομο, που ήταν από την αρχή στόχος τους και πολύ πριν το μνημόνιο. Αν ήθελαν κάτι διαφορετικό μπορούσαν να απευθύνουν πρόσκληση σε ενδιαφερόμενους, Περιφέρειες, Τοπική Αυτοδιοίκηση, ξένες σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και μετά να προχωρήσουν σε κατάργηση δρομολογίων. Και να δώσουν τα ΥΓΟΣ τη στήριξη του περιφερειακού δικτύου. Ως πότε η Αθήνα θα τρώει τις σάρκες όλης της Ελλάδας; Οι καταργήσεις (ταχα προσωρινές αναστολές) στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αδικαιολόγητες και προκύπτουν από «μελέτες» αντι-δημιουργικής λογιστικής και δεν δικαιολογούνται από την κοινή λογική. Πώς να δικαιολογηθεί π.χ. η κατάργηση των δρομολογίων Κορίνθου-Ναυπλίου, αλλά και Κορίνθου-Τριπόλεως, όταν και στις δύο περιπτώσεις ο συνολικός χρόνος ως το κέντρο της Αθήνας με ανταπόκριση στον Προαστιακό και το Μετρό/ΗΣΑΠ είναι 30' μικρότερος από αυτό των ΚΤΕΛ, αλλά και των ΙΧ; Αντί η γραμμή να παίξει το ρόλο της ως τροφοδοτική του Προαστιακού, καταργείται. Μήπως οι 20 ανενεργές άδειες του ΚΤΕΛ Κορινθίας και τα οικονομικά προβλήματα του ΚΤΕΛ Αργολίδος, εξηγούν την ενέργεια αυτή;
Αμ' για ποια «Τουριστική Πελοπόννησο» μιλάμε όταν η Ολυμπία συνδέεται μόνο με το Κατάκωλο και όχι με την Πάτρα που είναι η κύρια πύλη εισόδου; Δεν ξεχνάμε ότι πριν τα απίστευτα δρομολόγια του κρετίνου Στυλιανίδη (πάλι της Preis και μερικών ηλιθίων της Καρόλου και της Κρατίνου τότε), η γραμμή Πάτρας-Πύργου ήταν η τέταρτη σε επιβατική κίνηση του δικτύου. Και οι Μυκήνες και το Ναύπλιο; Δεν είναι τουριστικοί προορισμοί; Για να μην αναφέρουμε την προσφάτως ανακαινισθείσα γραμμή Άργους-Τρίπολης-Καλαμάτας, την ωραιότερη μετρική γραμμή Νοτίως των Άλπεων. Αν δεν είναι ανταγωνιστική για κανονική επιβατική κυκλοφορία, είναι και παραείναι για τουριστική αξιοποίηση. Εκτός αν αυτή δεν πρέπει να γίνει από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ευνόητους λόγους. Η Μεσσηνία μένει παντελώς χωρίς σιδηρόδρομο. Ούτε τα τοπικά δρομολόγια της Μεσσήνης διασώζονται. Οι παραστάσεις του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας έπιασαν τόπο. Η ακριτική Φλώρινα χάνει το τρένο. Όσα χρόνια ήταν κλειστή η γραμμή, το ΚΤΕΛ Φλώρινας αντικατέστησε δύο φορές το στόλο των λεωφορείων του. Με ποιο σκεπτικό αναστέλλονται δρομολόγια που φτάνουν σε πληρότητες το 80%; Μήπως οι Μακεδονικοί Σιδηρόδρομοι (MZ) είναι καιρός να αναλάβουν την εξυπηρέτηση της περιοχής που το κράτος των Αθηνών την θεωρεί ανάξια σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης; Για τη Θράκη τα είπαμε και πιο πάνω. Η κατάργηση των απ' ευθείας τραίνων με την Αθήνα αποτελεί απλώς ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Αλλά και στις περιοχές που τα ΚΤΕΛ, λόγω συμβατικών δεσμεύσεων, δεν παρέχουν απ' ευθείας συγκοινωνία με τη Θεσσαλονίκη (Θες/νίκη-Κιλκίς-Ροδόπολη-Σιδηρόκαστρο-Σέρρες και Δράμα-Παρανέστι-Σταυρούπολη-Ξάνθη), ο σιδηρόδρομος απεμπόλησε το πλεονέκτημά του αυτό καταργώντας από την εποχή του Στυλιανίδη τα τοπικά δρομολόγια Θεσ/νίκης-Σερρών (ξαναμπήκε ένα κάποια στιγμή για να ξανακαταργηθεί από τους ΠΑΣΟΚοσωτήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Και να μην ακούσω τίποτα για τον περίφημο προαστιακό της Κομοτηνής με τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια - αλλά βλέπετε ο Κρετίνος που τα επέβαλε δεν πρόκειται να τιμωρηθεί για τα αίσχη που διέπραξε στις συγκοινωνίες (πέραν της απαξίωσης του σιδηροδρόμου και σε συνεργασία με τον Σουφλιά, κατέστησε ελλειμματικό το Μετρό και το Τραμ προχωρώντας σε τεράστιο αριθμό προσλήψεων τον Αύγουστο του 2009), αντίθετα επιβραβεύτηκε και βρίσκεται σε υψηλή θέση του κόμματος του κ. Σαμαρά. Ο κ. Ρέππας αποδεικνύει ότι αυτή η Κυβέρνηση, στο όνομα του Μνημονίου, περνάει ότι πιο αντισυγκοινωνιακό μέτρο μπορεί να σκεφτεί ο νοσηρός νους των μεγαλοπαραγόντων του Υπουργείου του, των εκπροσώπων των οδικών και εργολαβικών συμφερόντων (ΟΔΟΜΕΛ-Πρωθυπουργικός Σύμβουλος) και των χρυσοκάνθαρων που δουλεύουν στις ακριβοπληρωμένες Εταιρείες Συμβούλων. Ο ίδιος πρόσφατα αποκάλυψε σε συνέντευξή του, ότι συμπεριελήφθησαν σαν οδηγίες στο Μνημόνιο, δικές τους προτάσεις προς την «Τρόικα». Και αυτό τελικά φαίνεται ότι ισχύει για όλα τα «μνημονιακά μέτρα»; Ότι πιο αντιπαραγωγικό, αντιαναπτυξιακό και επαχθές μέτρο για τους πολίτες αυτής της δύσμοιρης χώρας, αλλά ευπρόσδεκτο και κερδοφόρο για τα λαμόγια που ασκούν τελικά εξουσία, περνάει πλέον ως «επιταγή του Μνημονίου». Μπράβο σας κ. Γ. Α. Παπανδρέου, κ. Ρέππα, κ. Τσιόκα, κ. Παρασκευόπουλε, κ. Ζηλιασκόπουλε, κ. Τσιαμαντή, κ. Θεοφανόπουλε, κ. Πορτοσάλτε, κ. Καψή, κ. Παπαδημητρίου, κ. Πρετεντέρη, κ. Τρέμη κ.ά. άξιος ο μισθός σας. Θα σας τιμήσουμε εις τα επομένας Εκλογάς αν υπάρχει εως τότε Ελλάς...

Τροϊκανόπληκτος