Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Απαντηση του κ. Καραπάνου στην ΔΑΚΕ-Σ

Δεν ασχολούμαι με τους, σε διατεταγμένη υπηρεσία, υβριστές μου. Θα ασχοληθεί η Δικαιοσύνη αν δεν μου ζητήσουν μέχρι την 1-6-2010 δημόσια συγνώμη. Γνωρίζουν ότι είμαστε πολύ κοντά στις πρώτες προφυλακίσεις για πράξεις κακουργηματικού χαρακτήρα επίορκων συναδέλφων, που παρά την λυσσώδη προσπάθεια αναξίων να λέγονται συνδικαλιστές πρασινογάλαζου χρώματος, επιτέλους θα καθίσουν στο σκαμνί. Γι αυτό έχασαν την ψυχραιμία των πανικόβλητοι. ‘Όμως θέλουν δεν θέλουν θα χωρίσει η ήρα από το σιτάρι. Δεν με αγγίζει τίποτε από τα ψεύδη και τις συκοφαντίες τους. Αν ήμουν από χρόνια αυτός που περιγράφουν, τότε αυτοί είναι διπλά ένοχοι, πέρα από υποκριτές και καιροσκόποι, που με είχαν καθοδηγητή και σημαία τους. Ούτε τους φοβάμαι με τις ανώνυμες απειλές που εκτοξεύονται. Πέρασα και χειρότερα. Δεν φοβήθηκα λαμόγια υπουργούς που απεδείχθησαν τρωκτικά των ταμείων της Siemens. Θα φοβηθώ τα τσιράκια τους στον ΟΣΕ που ντροπιάζουν τις παρατάξεις με ιστορία και αγώνες, όπως η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ; Θα τους αφήσουμε να μας καπηλεύονται με ιδιοτέλεια ενώ αποτελούν ξένα σώματα προς όλους μας; Οι συκοφάντες μου απέδειξαν την ποιότητα του ήθους τους.  Δεν έχει καμία σχέση με το ήθος του σιδηροδρομικού. Έχει πικράνει όλους τους ΔΑΚΙΤΕΣ και οδηγεί στην διάλυση της ΔΑΚΕ. Γι΄ αυτό διαχώρισα τη θέση μου και θα είμαι απέναντί τους μέχρι να αποκαλυφθούν πλήρως τα ανάξια σχολιασμού πεπραγμένα των και εξαφανιστούν. Δεν σεβάστηκαν με τις απαξιωτικές αναφορές τους, ούτε τους εκπροσώπους του Κοινοβουλίου που ερευνούν το σκάνδαλο Siemens. Αποδεικνύουν για άλλη μία φορά σε ποια πλευρά συντάσσονται και υπερασπίζονται απροκάλυπτα. Καλώ τους υπόλοιπους 12 εκλεγμένους της ΔΑΚΕ στην ΠΟΣ, να διαχωρίσουν δημόσια τη θέση τους απ΄ αυτήν την ακατανόμαστη συμπεριφορά και το περιεχόμενο του λιβελογραφήματος. Προειδοποιώ ότι σε λίγο θα ντρέπονται να κυκλοφορήσουν για όσα θα αποκαλυφθούν. Οφείλω, ενόψει των απεργιών, που θέλουν εκ των προτέρων να προβοκάρουν, ότι από καμία απεργία δεν έλειψα. Έχω ρεκόρ αριθμού απεργίας με κορυφαία την απεργία των 165 ημερών του 1980 του σωματείου μου. Επίσης, διανέμω σε φέιγ βολάν την βεβαίωση αποδοχών μου για την εφορία του 2009 , ως μέλος του Δ.Σ. ΟΣΕ, με καθαρή είσπραξη 1.891,26 €. Δηλώνω επίσης ότι είμαι ο μόνος στον ΟΣΕ, με νόμο ΠΑΣΟΚ του 1994 που δικαιούμαι αποδοχές Διευθυντού ως διατελέσας πέραν την διετίας Διοικητής του ΟΣΕ προερχόμενος και παραμένων στον ΟΣΕ και έχων δίπλωμα Ανωτάτης Σχολής. Δεν έγινα μέχρι σήμερα Διευθυντής γιατί δεν θέλησα να προαχθώ υπερπηδώντας άλλους, αλλά να γίνω, όταν θα είμαι Νο 1 στην Επετηρίδα. Όταν ήρθε η ώρα μου δεν έγινα γιατί δεν υπέκυψα στον εκβιασμό της παρέας των Τσαλικοκιουτσούκηδων να τους δώσω πριν την παραίτησή μου από τον ΟΣΕ υπογεγραμμένη! Αυτά και άλλα πολλά, «νόμιμα και ηθικά» κατά την αντίληψη των συκοφαντών μου θα τεθούν σε γνώση σας σύντομα.
Δημήτριος Καραπάνος
Ανεξάρτητος υποψήφιος στον Λαρισαϊκ