Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Εν συντομία. Ότι γράφεται και λέγεται για τον ΟΣΕ

• …Μάχη μεταξύ πολύ ισχυρών αντιπάλων από τους χώρους των κατασκευών, των μεταφορών, των logistics αλλά και της ναυτιλίας εκτιμάται ότι θα είναι ο διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στην περιοχή του Θριάσιου Πεδίου που αναμένεται να προκηρυχτεί έως το τέλος του μήνα. Το έργο θεωρείται κομβικό για την ανάπτυξη των διαμεταφορών στη χώρα μας, καθώς θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην ευρύτερη περιοχή και θα προσφέρει δυνατότητες συνδυασμένης μεταφοράς και χιλιάδες τόνους εμπορευμάτων ημερησίως. Για την υλοποίηση του εμπορευματικού κέντρου εκτιμάται ότι θα απαιτηθούν επενδύσεις ύψους περίπου 400 εκατομμύριων ευρώ προκειμένου να δημιουργηθούν οι απαραίτητες υποδομές στην έκταση 2.000 στρεμμάτων που διαθέτει στην περιοχή ο ΟΣΕ..
Euro2day -
• Σε εξέλιξη βρίσκεται αίτηση δανειοδότησης με 1 δισ. των έργων του ΟΣΕ.
«Ελευθεροτυπία»
• ..Aεξημμένη είναι η κίνηση και στις σιδηροδρομικές μεταφορές, ενώ ο ΟΣΕ πυκνώνει τα δρομολόγιά του προς τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Η Ισπανία ανακοίνωσε ότι διαθέτει όλα της τα αεροδρόμια σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες για τη διευκόλυνση των επιβατών. Η Ισπανία ανακοίνωσε ότι διαθέτει όλα της τα αεροδρόμια σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες για τη διευκόλυνση των επιβατών και οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι προσφέρουν μειωμένες τιμές και 80.000 επί πλέον θέσεις στα τρένα που συνδέουν Παρίσι - Λονδίνο. Η Βρετανία επιστρατεύει πλοία του πολεμικού ναυτικού για τον επαναπατρισμό των πολιτών της..
madata
• ..Νέες δραστικές περικοπές κοινωνικών δαπανών, σε Παιδεία, Υγεία, Πρόνοια, απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, μη ανανέωση συμβάσεων ορισμένου χρόνου, κατάργηση θέσεων οργανισμών που κλείνουν. Παράδοση στους ιδιώτες ό,τι έχει απομείνει σε κρατική ιδιοκτησία από πρώην ΔΕΚΟ (ΟΣΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, λιμάνια, οργανισμοί ύδρευσης, κλπ.). Αλλαγές στο κράτος (συμβάλλει τα μέγιστα ο «Καλλικράτης»), για την πιο αποτελεσματική ενίσχυση του κεφαλαίου. Οι εργαζόμενοι να γυρίσουν την πλάτη σε ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, να μπουν στη δράση με το ΚΚΕ, με σκοπό να ανατρέψουν την αντιλαϊκή πολιτική και τα στηρίγματά της. Είναι μονόδρομος για να δουν άσπρη μέρα..
«Ριζοσπαστης»
• Σύμφωνα με την αξιολόγηση του αντιπροέδρου που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο, υπάρχουν μέλη της κυβέρνησης που έχουν «μείνει πίσω» στο κυβερνητικό έργο. Όπως για παράδειγμα ο υπουργός Υποδομών που καθυστερεί την εξυγίανση του ΟΣΕ, του οποίου η λειτουργία κοστίζει στο Δημόσιο δύο φορές όσο κόστιζε η λειτουργία της κρατικής Ολυμπιακής. Για να λυθεί όμως αυτό το πρόβλημα, χρειάζεται πολύ χρήμα, αλλά και πολιτική βούληση για συγκρούσεις. Τι να σου κάνει λοιπόν ο κ. Δ. Ρέππας, όταν δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα κονδύλια για τη χρηματοδότηση εθελουσίας εξόδου του προσωπικού που βρίσκεται κοντά στη σύνταξη ή όταν το Μέγαρο Μαξίμου τού συνιστά προσοχή για να μην ξεσπάσουν δυναμικές αντιδράσεις από τους εργαζομένους που ή θα απολυθούν ή θα μεταταχθούν;
«Βήμα»