Φωτογραφία: Kyodo News
Το νέο τρένο maglev της Ιαπωνίας συνδέει το Τόκιο και τη Ναγκόγια σε μόλις 40 λεπτά, συνδυάζοντας την τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης τελευταίας τεχνολογίας με τη διαμόρφωση της καμπίνας για αυξημένο χώρο και επιπλέον άνεση στους επιβάτες.
Railway Supply.
Το τρένο maglev της Ιαπωνίας φέρνει επανάσταση στην άνεση και το στυλ
Η Κεντρική Εταιρεία Σιδηροδρόμων της Ιαπωνίας επέλεξε μη ανακλινόμενα καθίσματα, τα οποία είναι άκαμπτα και τοποθετημένα σε γωνία 15 μοιρών. Οι μηχανικοί διαπίστωσαν ότι για μια σύντομη διαδρομή, οι επιβάτες θα διατηρούσαν την άνεσή τους και ότι η λιγότερο περίπλοκη δομή παρέχει επιπλέον χώρο για τα πόδια και τις αποσκευές. Το κόστος συντήρησης ελαχιστοποιείται επίσης λόγω των λεπτότερων και ελαφρύτερων καθισμάτων που αποτελούνται από λιγότερο αριθμό εξαρτημάτων και είναι ελαφρύτερα για καθαρισμό και αντικατάσταση.
Το πρωτότυπο M10 έχει ήδη σχεδιαστεί με αυτό το στυλ. Η κυκλοφορία του τον Ιούλιο αποκάλυψε μια πιο αεροδυναμική καμπίνα, μεγαλύτερο άνοιγμα και πιο ομαλό εργονομικό στυλ. Η εμπορική του έκδοση θα κυκλοφορήσει σύντομα μετά την τελική πιστοποίηση και ρύθμιση, συνδυάζοντας την άνεση και την απόδοση υψηλής ταχύτητας.
Το τρένο Maglev προσφέρει ταχύτητα, οικολογική συμβατότητα και καινοτομία
Το τρένο maglev θα επιτυγχάνει ταχύτητα 500 χιλιομέτρων την ώρα με τη χρήση τεχνολογίας υπεραγώγιμης μαγνητικής αιώρησης. Αυτή η διαμόρφωση εξαλείφει την τριβή μεταξύ των τροχών, ελαχιστοποιώντας τον θόρυβο και την κατανάλωση ενέργειας, παρέχοντας παράλληλα μια πιο ήσυχη και καθαρή διαδρομή. Οι κάτοχοι του τρένου θα μπορούν να απολαύσουν μια εξαιρετικά ομαλή διαδρομή που επαναπροσδιορίζει τη σύγχρονη εμπειρία οδήγησης υψηλής ταχύτητας.
Επιπλέον, οι σχεδιαστές πρόσθεσαν μαξιλάρια καθισμάτων με τέτοιο τρόπο ώστε το βάρος του σώματος να κατανέμεται ομοιόμορφα, μειώνοντας έτσι ακόμη και την κόπωση που σπάει τα ρεκόρ. Κάθε στοιχείο ενθαρρύνει την αποτελεσματικότητα και τη βιωσιμότητα, επειδή το σύστημα καταναλώνει λιγότερη ενέργεια σε σύγκριση με τον παραδοσιακό σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας. Και επειδή τα τρένα κινούνται αβίαστα, οι γύρω γειτονιές έχουν μικρότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.
Ακόμα και με αυτές τις πρεμιέρες, τα έργα συνεχίζουν να καθυστερούν. Η JR Central καθυστέρησε τα προκαταρκτικά εγκαίνια του 2027 λόγω διαφωνιών κατά μήκος της διαδρομής. Οι αξιωματούχοι στοχεύουν τώρα το 2034 ή και αργότερα για να ξεκινήσουν τα εγκαίνια του τμήματος Τόκιο-Ναγκόγια. Τελικά, η γραμμή θα εκτείνεται μέχρι την Οσάκα, σχηματίζοντας ένα από τα πιο εξελιγμένα δίκτυα υπεραστικών μεταφορών στον κόσμο.