
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ δοκιμάστηκε στην Αθήνα, για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η 24ωρη λειτουργία μέσων μαζικής μεταφοράς. Μετρό, τραμ και επιλεγμένα δρομολόγια λεωφορείων λειτούργησαν από τις 6 το πρωί μέχρι τις 6 της επομένης, αλλάζοντας τους κυκλοφοριακούς ρυθμούς της πρωτεύουσας.
kathimerini.gr
Συνολικά, 70 λεωφορεία κυκλοφόρησαν με 490 νυχτερινά δρομολόγια, ενώ προστέθηκαν 26 δρομολόγια στο μετρό και 30 στο τραμ. Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετήθηκαν ξεπέρασε τις 50.000, ενώ η κίνηση που σημειώθηκε στο Μετρό μετά τις 3 τα μεσάνυχτα ήταν πρωτόγνωρη – και ενδεικτική μιας ανάγκης που υπήρχε, απλώς δεν εξυπηρετούνταν.
Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετήθηκαν ξεπέρασε τις 50.000, ενώ η κίνηση που σημειώθηκε στο Μετρό μετά τις 3 τα μεσάνυχτα ήταν πρωτόγνωρη.
Ποιοι, όμως, κράτησαν την πόλη «ξύπνια» το Σαββατόβραδο;
Οδηγοί, ελεγκτές κυκλοφορίας, τεχνικοί, σταθμάρχες και υπάλληλοι καθαριότητας μίλησαν στην κάμερα της «Κ» για τις προϋποθέσεις και τα στοιχήματα που έχει η 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ.