Παρασκευή 18 Απριλίου 2025

Η Ιαπωνία θα δώσει δωρεάν στην Ινδία τρένα Shinkansen για Δοκιμές


Τα δύο σετ τρένων θα παραδοθούν στην Ινδία στις αρχές του 2026. (Αντιπροσωπευτική φωτογραφία)


Σε μια σημαντική εξέλιξη για τον πρώτο σιδηροδρομικό διάδρομο υψηλής ταχύτητας της Ινδίας, η Ιαπωνία θα παρέχει δύο σετ από τα περίφημα τρένα Shinkansen της χωρίς κόστος. Σύμφωνα με τους Japan Times , η κίνηση έχει στόχο να βοηθήσει στη δοκιμή και επιθεώρηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου υψηλής ταχύτητας Βομβάη-Αχμενταμπάντ , ο οποίος βρίσκεται υπό κατασκευή. 

ndtv.com

Τα δύο σετ τρένων, ένα από τις σειρές E5 και E3, θα παραδοθούν στην Ινδία στις αρχές του 2026 αφού εφοδιαστούν με εξοπλισμό επιθεώρησης. Θα χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή κρίσιμων δεδομένων, ειδικά όσον αφορά τις περιβαλλοντικές προκλήσεις της Ινδίας, όπως οι υψηλές θερμοκρασίες και η σκόνη.

Ο σιδηροδρομικός διάδρομος υψηλής ταχύτητας Μουμπάι-Αχμενταμπάντ της Ινδίας είναι ένα έργο ορόσημο στην ανάπτυξη υποδομών της χώρας. Χρησιμοποιώντας τα τρένα Shinkansen, οι αξιωματούχοι θα μπορούν να συλλέγουν δεδομένα για τις συνθήκες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων των υψηλών θερμοκρασιών και της σκόνης, ανέφερε το πρακτορείο . Η φάση δοκιμών θα βοηθήσει επίσης την πιθανή μελλοντική παραγωγή τρένων Ε10 στην Ινδία, η οποία έχει προγραμματιστεί να εγκριθεί στις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Μέχρι την άφιξη των τρένων επόμενης γενιάς, η Ινδία σχεδιάζει να χρησιμοποιεί εγχώρια τρένα ημι-υψηλής ταχύτητας στη νέα σιδηροδρομική σύνδεση μετά από τροποποιήσεις για να αυξήσει την ταχύτητά τους, σύμφωνα με τους Japan Times .

Συγκεκριμένα, η χρηματοδότηση για το έργο του τρένου bullet προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από δάνεια σε γιεν χαμηλού επιτοκίου από την ιαπωνική κυβέρνηση. Αυτό θα καλύψει περίπου το 80% του συνολικού κόστους του έργου. Ωστόσο, με τις δαπάνες να αυξάνονται, οι δύο κυβερνήσεις σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα νέο πλαίσιο δανείου γιεν που θα επιτρέψει την εισαγωγή των τρένων Ε10, όταν ο πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι επισκεφθεί την Ιαπωνία για διμερή σύνοδο κορυφής.

Το έργο υποστηρίζεται από την εμβληματική τεχνολογία Shinkansen του έθνους της Ανατολικής Ασίας και, ως εκ τούτου, έχει μεγάλη σημασία και για την ιαπωνική κυβέρνηση, σύμφωνα με το κατάστημα.

Τα μοντέλα E5 και E3 Shinkansen

Η σειρά E5 είναι γνωστή για τον κομψό σχεδιασμό και την τεχνολογία αιχμής της. Η σειρά E3, από την άλλη πλευρά, προσφέρει ένα συνδυασμό αποτελεσματικότητας και άνεσης επιβατών. Αυτά τα τρένα έχουν γίνει σύμβολο της ιαπωνικής μηχανικής και η εισαγωγή τους στην Ινδία πρόκειται να παρέχει κρίσιμα δεδομένα για την τροχιά και τις επιχειρησιακές επιδόσεις.

Σχετικά με το έργο του τρένου bullet Mumbai-Ahmedabad

Η National High-Speed ​​Rail Corporation Limited (NHSRCL) έχει αναλάβει την κατασκευή του σιδηροδρομικού διαδρόμου υψηλής ταχύτητας Ahmedabad-Mumbai. Το φιλόδοξο έργο σημειώνει σταθερή πρόοδο από την έναρξη των εργασιών τον Νοέμβριο του 2021. Ως μέρος του διαδρόμου, έχουν κατασκευαστεί γέφυρες πάνω από έξι ποταμούς - τον Par και τον Auranga στην περιοχή Valsad και τους Purna, Mindhola, Ambika και Venganiya στο Navsari. Υπάρχουν συνολικά 24 γέφυρες ποταμών στον διάδρομο MAHSR, εκ των οποίων οι 20 βρίσκονται στο Γκουτζαράτ και οι υπόλοιπες στη Μαχαράστρα.

"Το έργο του τρένου bullet πρέπει να ιδωθεί από την προοπτική της ενοποίησης των οικονομιών. Στον πρώτο διάδρομο που κάνουν οι ινδικοί σιδηρόδρομοι, οι Βομβάη, Thane, Vapi, Baroda, Surat, Anand και Ahmedabad - όλες αυτές οι οικονομίες θα γίνουν μια ενιαία οικονομία. Έτσι, μπορείτε να πάρετε πρωινό στο Surat, να πάτε και να ολοκληρώσετε τη δουλειά σας με την οικογένειά σας στο Mumbai, το βράδυ. είπε πέρυσι.