Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

Άμεσες παρεμβάσεις χρειάζεται ο σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης


Τις τελευταίες ημέρες είδαν το φως της δημοσιότητας ρεπορτάζ σχετικά με την κατάσταση του κτηρίου του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.

Είναι ένα θέμα που τα «Σιδηροδρομικά Νέα» έχουν πολλές φόρες αναφερθεί χωρίς μέχρι σήμερα να γίνουν κάποιες ενέργειες πλην του φωτισμού.

Σχετικά το 2014 γράφαμε:

Λίφτινγκ επείγοντος χρειάζεται ο επιβατικός σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης

Άμεσα έργα παρέμβασης είναι αναγκαία να γίνουν στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ώστε η απαράδεκτη εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός σταθμός των Βαλκανίων να αλλάξει πρόσωπο και οι επισκέπτες να αισθανθούν ότι βρίσκονται σε ευρωπαϊκό σταθμό και όχι σε σταθμό τριτοκοσμικής χώρας. Συγκεκριμένα, πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις…

Πατήστε τον σύνδεσμο

https://sidirodromikanea.blogspot.com/2014/05/blog-post_3704.html

Το 2022 με τιτλο

Αποβάθρες σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης: Εικόνες χωρίς λόγια

Πατήστε τον σύνδεσμο

Εκτός από τις οροφές στις αποβάθρες προβλήματα υπάρχουν εντός και εκτός του κτηρίου, με σπασμένα τζαμιά, παράθυρα που μπάζουν από παντού, πόρτες από κατασκευής του σταθμού, καθώς και εμφάνιση σιδεριών στα δοκάρια του κτηρίου

Το πρόβλημα με την κατάσταση του σταθμού την επισημάναμε στον νέο αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών κ. Κωνσταντίνο Κυρανάκη κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.

Δείτε σημερινές εικόνες


Χρήστος Γιαννακίδης