
Το πρώτο τμήμα του μελλοντικού σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας Νάπολη-Μπάρι διαμορφώνεται, με την Webuild να πρωτοστατεί στην κατασκευή για λογαριασμό της RFI (FS Italiane Group).
.globalrailwayreview.com
Τα αρχικά δύο χιλιόμετρα διαδρομής έχουν τοποθετηθεί στο τμήμα Νάπολη-Cancello και οι εργασίες στη σήραγγα Casalnuovo, που χρησιμοποιεί μια καινοτόμο τεχνική υπερβαρικής εκσκαφής, προχωρούν προς την ολοκλήρωση. Αυτή η μέθοδος, που χρησιμοποιείται σπάνια για έργα που αφορούν υπόγεια ύδατα στην Ευρώπη, επιτρέπει τη συνεχή εκσκαφή υπό δύσκολες συνθήκες, με τις εργασίες να συνεχίζονται όλο το 24ωρο.
Λεπτομέρειες για Νάπολη-Μπάρι, Ιταλία, σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας
Η εγκατάσταση γραμμής στο τμήμα Naples-Cancello μήκους 15,5 χλμ. ξεκίνησε στο σταθμό Acerra στην επαρχία της Νάπολης και θα προχωρήσει προς το Cancello, με τις εργασίες να αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του καλοκαιριού του 2025. Αυτό το τμήμα τελικά θα συνδεθεί με τον σταθμό Naples-Afragola, έναν βασικό κόμβο μεταφορών που θα ενσωματώσει το δίκτυο υψηλής ταχύτητας περιφερειακού, σιδηροδρομικού και προαστιακού. Η ένταξη θα ενισχύσει σημαντικά την κινητικότητα και την προσβασιμότητα της μητροπολιτικής περιοχής της Νάπολης. Μέχρι τις αρχές του 2026, θα ανοίξουν νέοι σταθμοί σε Acerra, Casalnuovo και μια προγραμματισμένη στάση Centro Commerciale, προς όφελος πόλεων όπως η Casoria, η Afragola και η Acerra, οι οποίες θα αποκτήσουν καλύτερη πρόσβαση στο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας.
Η σήραγγα Casalnuovo είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του τμήματος Νάπολη-Cancello, με πάνω από το 60% της ανασκαφής να έχει ολοκληρωθεί. Η γραμμή Νάπολη-Μπάρι μήκους 145 χιλιομέτρων, η οποία διαθέτει 9 σήραγγες, 25 οδογέφυρες και 16 νέους σταθμούς, είναι ένα μετασχηματιστικό έργο για τη νότια Ιταλία. Μόλις ολοκληρωθεί, η νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Νάπολης και Μπάρι από περίπου τέσσερις ώρες σε μόλις δύο, βελτιώνοντας σημαντικά τις συνδέσεις μεταξύ της Καμπανίας, της Απουλίας και της υπόλοιπης κεντρικής και βόρειας Ιταλίας.
Η Webuild εμπλέκεται στην κατασκευή τεσσάρων τμημάτων αυτής της διαδρομής: Νάπολη-Cancello, Apice-Hirpinia, Hirpinia-Orsara και Orsara-Bovino. Η εταιρεία συμβάλλει σε 19 σημαντικές πρωτοβουλίες σε όλη τη νότια Ιταλία, απασχολώντας περισσότερα από 8.100 άτομα και συνεργάζεται με 5.400 εταιρείες.