Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025

ΟΣΕ, αμαρτίες από παλιά


Από τότε γινόταν λαθρεμπόριο προϊόντων μέσα από τον ΟΣΕ, επειδή δεν ελέγχεται ο κρατικός σιδηρόδρομος

Ν.Χ.
ethnos.gr

Φίλος Θεσσαλονικιός, εδώ και 20 χρόνια συνταξιούχος του ΟΣΕ, διηγείται: «υπέγραφα ότι φεύγει η υπ’ αριθμόν τάδε εμπορική αμαξοστοιχία από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα με 10 βαγόνια και στο δρόμο συνάδελφοι έλεγαν ότι δεν έχει 10, αλλά έχει 12 βαγόνια... Από τότε λοιπόν, γινόταν λαθρεμπόριο προϊόντων μέσα από τον ΟΣΕ, επειδή δεν ελέγχεται ο κρατικός σιδηρόδρομος».
Και έτσι, κάποιοι στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, στελέχη ή εργαζόμενοι του ΟΣΕ, προφανώς έβγαζαν και δεύτερο και τρίτο μισθό και το κύκλωμα λειτουργούσε απρόσκοπτα... 
Τώρα αν μεταφέρονταν ραπανάκια ή όπλα ή ξυλόλιο δεν θα το μαθαίναμε ποτέ...
Το συμπεραίνουμε τώρα επειδή συνέβη αυτό που συνέβη σε μία χώρα της Ευρώπης του 21ου αιώνα...

«Σ.Ν .» Καλά θα ήταν  ο σιδηροδρομικός να μας πει πως λειτουργούσε αυτό κύκλωμα έχει πολύ ενδιαφέρον. Καιρός να μάθουμε κάτι παραπάνω και εμείς….