Στέλιος Αγγελούδης, η εξέλιξη των έργων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα αποτελέσει έναν κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο, καθώς θα λειτουργεί ως τερματικός σταθμός του Μετρό, του Σιδηρόδρομου, των λεωφορείων και του Προαστιακού.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών από την Θεσσαλονίκη εξέφρασε την ικανοποίηση του για το επίπεδο των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη, ενώ επεσήμανε ότι μέχρι το 2027 θα κυκλοφορούν ακόμα 150 ηλεκτρικά λεωφορεία.
Πηγή: Reporter.gr
Ο κ. Οικονόμου επισήμανε ότι ήδη κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία και στόχος είναι μέχρι το 2027 άλλα 150 να φτάσουν στη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι είχε σύσκεψη και με την περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Αθηνά Αηδονά για το ζήτημα του νέου αμαξοστασίου στη Νέα Ραιδεστό, «το οποίο θέλουμε να είναι ένα “πράσινο” αμαξοστάσιο, ένα αμαξοστάσιο, το οποίο να λειτουργήσει βάσει της νέας αντίληψης για τον περιβαλλοντικά ουδέτερο στόλο».
Ακόμα αναφερόμενος στα έργα για τις μεταφορές στην πόλη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε: «Λεωφορεία μαζί με μετρό διασφαλίζουν ένα νέο τοπίο για τη συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. Όσον αφορά το Μετρό και τα εισιτήρια, βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο και αντιμετωπίζουμε προκλήσεις, ιδίως με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ωστόσο, για τη διευκόλυνση των επιβατών, διατηρούμε τα 750 υφιστάμενα σημεία πώλησης, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού και η βιωσιμότητα του συγκοινωνιακού Οργανισμού».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης, υπογράμμισε ότι «λύνουμε ένα -ένα τα προβλήματα που υπάρχουν στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε ότι «ήδη είμαστε σε καλό σημείο, οι πολίτες αντιλαμβάνονται τη βελτίωση. Την επόμενη τριετία θα παραλάβουμε τουλάχιστον 150 λεωφορεία αντιρρυπαντικής κατεύθυνσης. Μέσα, όμως, στο 2025 και στους πρώτους μήνες θα παραλάβουμε άλλα 41 καινούργια λεωφορεία, άρα το 51% του στόλου μας ήδη μέσα στον Μάρτιο του 2025 θα είναι εντελώς καινούργια».
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονόμου είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, όπου τέθηκαν επί τάπητος πέραν των θεμάτων των συγκοινωνιών της πόλης, ο τρόπος εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), καθώς και η εξέλιξη των έργων στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα αποτελέσει έναν κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο, καθώς θα λειτουργεί ως τερματικός σταθμός του Μετρό, του Σιδηρόδρομου των λεωφορείων και του Προαστιακού.
Ακόμη, συναντήθηκε στα γραφεία του ΟΣΕΘ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Ιωάννη Τόσκα και τον πρόεδρο, Ιωάννη Καλογερούδη για τα χρονοδιαγράμματα και τον συντονισμό του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, την προετοιμασία της δεύτερης φάσης του συγκοινωνιακού χάρτη, ενόψει και της λειτουργίας του Μετρό στην Καλαμαριά, καθώς και τα αποτελέσματα των ελέγχων του ΟΣΕΘ για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.