
Η London St. Pancras Highspeed, ο βρετανικός φορέας εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών υποδομών υψηλής ταχύτητας, και η Eurotunnel, διαχειριστής της σήραγγας της Μάγχης, υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας με στόχο τη σύνδεση προορισμών του Λονδίνου και της ηπειρωτικής Ευρώπης με τρένα υψηλής ταχύτητας.
brusselstimes.com
Ένα κρίσιμο στοιχείο του έργου περιλαμβάνει την αύξηση της χωρητικότητας του διεθνούς σταθμού St Pancras, που λειτουργεί επίσης από την London St. Pancras Highspeed, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί έως και 5.000 επιβάτες την ώρα, σχεδόν τρεις φορές από τους σημερινούς 1.800.
Με αυτή τη συμφωνία συνεργασίας, η London St. Pancras Highspeed και η Eurotunnel δεσμεύονται να «προωθήσουν τη δημιουργία νέων απευθείας σιδηροδρομικών συνδέσεων μεταξύ του Λονδίνου και των ευρωπαϊκών μητροπόλεων», ανέφεραν οι δύο εταιρείες σε δελτίο τύπου.
Ήδη συνεργάζονται με ευρωπαίους διαχειριστές υποδομής για την προώθηση των μεταφορών χαμηλών εκπομπών άνθρακα σε νέους προορισμούς στη Γερμανία, την Ελβετία και τη Γαλλία.
Επί του παρόντος, μόνο η Eurostar μεταφέρει επιβάτες με μεγάλη ταχύτητα μέσω της σήραγγας της Μάγχης στο Λονδίνο, συνδέοντας τη βρετανική πρωτεύουσα με τις Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ και το Παρίσι.
Η Eurostar εξετάζει επίσης νέες συνδέσεις, ενώ άλλοι φορείς έχουν επίσης δείξει ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσουν τη σήραγγα της Μάγχης, συμπεριλαμβανομένων των Deutsche Bahn, Renfe, Evolyn και Heurotrain.