
Η δοκιμή στοχεύει στην αξιολόγηση της απόδοσης αυτού του τύπου υποδομής υπό διαφορετικές συνθήκες κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένων των βαρέων εμπορευματικών μεταφορών.
railmarket.com
Η PKP εταιρεία σιδηροδρομικής υποδομής της Πολωνίας, πραγματοποιεί δοκιμές σε τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής χωρίς έρμα στη στάση Kraków Przylasek.
Το τμήμα 200 μέτρων, που κατασκευάστηκε πέρυσι στη σιδηροδρομική γραμμή Podłęże – Kraków Mydlniki, αντιπροσωπεύει την πρώτη εγκατάσταση αυτής της τεχνολογίας στην Πολωνία. Ο σχεδιασμός της πίστας προέρχεται από την Αυστρία και έχει εφαρμοστεί σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Τσεχία, το Κατάρ και η Αυστραλία. Αξιολογείται για τη δομική του ανθεκτικότητα, σταθερότητα και την ικανότητά του να μειώνει τους κραδασμούς και τα επίπεδα θορύβου.
© PKP PLK / Piotr_Hamarnik

Η PKP PLK, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Σιδηροδρόμων, παρακολουθεί τη συμπεριφορά της γραμμής υπό συνθήκες λειτουργίας. Οι τελικές μετρήσεις έχουν προγραμματιστεί για τον Σεπτέμβριο. Εάν τα αποτελέσματα πληρούν τις τεχνικές απαιτήσεις, η υποδομή μπορεί να λάβει πιστοποίηση για ευρύτερη εφαρμογή εντός του πολωνικού σιδηροδρομικού δικτύου, ιδιαίτερα σε τοποθεσίες όπου είναι απαραίτητη η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων της γραμμής στο περιβάλλον.
Συστήματα τροχιάς χωρίς έρμα εξετάζονται συχνά για σιδηροδρομική υποδομή σε περιοχές με ειδικές μηχανικές προκλήσεις, όπως σήραγγες ή τμήματα που απαιτούν μειωμένη συντήρηση. Τα ευρήματα από τις δοκιμές Kraków Przylasek θα καθορίσουν τις δυνατότητες για ευρύτερη χρήση, συμπεριλαμβανομένων των προγραμματισμένων σιδηροδρομικών διαδρόμων υψηλής ταχύτητας.