Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024

Διευθύνων σύμβουλος των Ελβετικών Σιδηροδρόμων: Το τρένο που πήραμε δεν είναι το τρένο που παραγγείλαμε!Αυτό είναι ένα μάθημα για εμάς!

 

Οι Ελβετικοί Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι (SBB) θέλουν να δοκιμάσουν ένα μετατρεπόμενο τρένο FV-Dosto σε υπεραστικές υπηρεσίες το 2025.
 Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της SBB, Vincent Ducrot, σε συνέντευξή του στην Neue Zürcher Zeitung , το πρωτότυπο θα πρέπει να εξασφαλίσει ένα πιο ομαλό ταξίδι.

Η Ducrot παραδέχθηκε λάθη στην προμήθεια του FV-Dosto, ιδίως ότι οι προσδοκίες των τρένων ήταν πολύ υψηλές. Τα τρένα μαστίστηκαν από πολλές βλάβες και βλάβες.

«Το τρένο που πήραμε δεν είναι το τρένο που παραγγείλαμε. Υπήρξαν περισσότερες από χίλιες μεταγενέστερες προσαρμογές. Αυτό είναι ένα μάθημα για εμάς», είπε ο Ducrot. Εκτίμησε ότι το κόστος μετατροπής για τα 62 διώροφα τρένα θα είναι σε υψηλό διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων.

Ο Ducrot μίλησε επίσης για το πρόσθετο κόστος 14 δισεκατομμυρίων CHF (15,5 δισεκατομμύρια δολάρια) για τη σιδηροδρομική υποδομή έως το 2035, το οποίο είχε καταστεί απαραίτητο λόγω των αλλαγών στα πρότυπα και τις απαιτήσεις. «Σήμερα έχουμε καλύτερες μεθόδους μέτρησης και προσομοίωσης. Δείχνουν ότι η στιβαρή και σταθερή λειτουργία δεν είναι δυνατή με την αυξημένη πυκνότητα αμαξοστοιχίας», δήλωσε ο Ducrot.

Οι αλλαγές στις απαιτήσεις ροής επιβατών θα σημαίνουν επίσης ότι σταθμοί όπως ο Neuchâtel ή ο Bülach θα πρέπει να ξαναχτιστούν έως το 2050. Επειδή οι συχνότητες αυξάνονται, οι εξέδρες θα πρέπει να προσαρμοστούν για μεγαλύτερα τρένα, σύμφωνα με τον Ducrot. Άλλοι παράγοντες περιλαμβάνουν την εφαρμογή του συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχίας ETCS, το οποίο θα οδηγήσει σε προσαρμοσμένες καμπύλες πέδησης, καθώς και τις απαιτήσεις του νόμου περί διακρίσεων λόγω αναπηρίας.

Νέα διαστήματα τριμήνου και μισής ώρας

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών τόνισε επίσης την αναγκαιότητα των μέτρων στα τέλη Νοεμβρίου. Για παράδειγμα, η φάση επέκτασης του σιδηροδρόμου το 2035 θα επιτρέψει νέες τριμηνιαίες και ημίωρες υπηρεσίες σε περίπου εξήντα διαδρομές και θα αυξήσει τον αριθμό των θέσεων κατά περίπου 20%.

Για τις εμπορευματικές μεταφορές, σχεδιάζεται επίσης ένα πανελλαδικό δίκτυο express για εμπορεύματα κρίσιμα για το χρόνο, όπως δέματα ή τρόφιμα. Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μεταφορών, όλα αυτά είναι απαραίτητα προκειμένου να αντιμετωπιστεί η αυξανόμενη ζήτηση για κινητικότητα και μεταφορά.

Η αναθεωρημένη ιδέα της υπηρεσίας 2035 εξετάζεται τώρα εσωτερικά και εξωτερικά.