Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

Οι ελβετικοί σιδηρόδρομοι παρουσιάζουν το πρώτο πλήρως ανακαινισμένο τρένο «InterCity».


 
Την Πέμπτη, οι Ελβετικοί Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι παρουσίασαν το πρώτο τους πλήρως ανακαινισμένο ανακλινόμενο τρένο InterCity (ICN) στο εργαστήριό τους στο Yverdon-les-Bains. Ο πλήρης εκσυγχρονισμός του στόλου των 44 τρένων θα διαρκέσει έως το 2031.

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο εκσυγχρονισμό τρένων μεγάλων αποστάσεων από τον φορέα εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων. Έχουν γίνει πολλές τεχνικές βελτιώσεις και βελτιώσεις στην άνεση των πελατών, αναφέρει η εταιρεία σε δελτίο τύπου.

Με το παρατσούκλι «τρένα Expo 02», ο στόλος των 44 τρένων της ICN τέθηκε σε λειτουργία το 2001. Έχοντας διανύσει περισσότερα από οκτώ εκατομμύρια χιλιόμετρα το καθένα, έχουν πλέον φτάσει στο μέσο του κύκλου ζωής τους και επωφελούνται από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού. Σύμφωνα με την εταιρεία σιδηροδρόμων, αυτό θα τους επιτρέψει να λειτουργήσουν για άλλα 20 χρόνια.

Όχι καινούργιο αλλά βελτιωμένο

Οι βελτιώσεις και οι εκσυγχρονισμοί περιλαμβάνουν μια επανασχεδιασμένη φιλοσοφία φωτισμού, νέες ταπετσαρίες, νέα επένδυση καθισμάτων, νέα χαλιά και νέα βοηθητικά τραπέζια με ενσωματωμένες ηλεκτρικές πρίζες. Η τραπεζαρία έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα τραπέζια και καθίσματα.

Η οικογενειακή ζώνη έχει επίσης ανακαινιστεί, ενώ στον επαγγελματικό χώρο έχουν αντικατασταθεί τραπέζια. Ακόμα και οι τουαλέτες έχουν γίνει λίφτινγκ. Η λήψη του κινητού τηλεφώνου έχει βελτιωθεί, χάρη στην εγκατάσταση διάτρητου γυαλιού με λέιζερ, και έχουν εισαχθεί μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας, σύμφωνα με την Ελβετική Ομοσπονδιακή Σιδηροδρόμων.
Οι κρατήσεις θέσεων εμφανίζονται ηλεκτρονικά και το σύστημα πληροφόρησης πελατών έχει αναθεωρηθεί. Τέλος, σε όλο το αμάξωμα έχει δοθεί νέα εξωτερική βαφή.

Οι εργασίες εκσυγχρονισμού ξεκίνησαν το 2021 στα βιομηχανικά εργαστήρια στο Yverdon-les-Bains και έχουν προγραμματιστεί να συνεχιστούν έως το 2031, σύμφωνα με τη σιδηροδρομική εταιρεία. Περίπου 150 εργαζόμενοι εργάζονται στο έργο.

Το πρώτο πλήρως ανακαινισμένο τρένο ICN πρόκειται να τεθεί σε εμπορική υπηρεσία αργότερα φέτος, μετά από μια σειρά δοκιμών. Το δεύτερο τέτοιο τρένο θα λειτουργήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025. Τα επόμενα τρένα θα ανακαινίζονται με ρυθμό περίπου επτά έως οκτώ τρένων ετησίως. Η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει λίγο πάνω από 500 εκατομμύρια CHF σε αυτό το εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαίνισης του ICN.

sidirodromikanea.blogspot.com