Ο σιδηρόδρομος της χερσονήσου Izu συνεργάζεται με το μετρό της Ταϊπέι για να προσελκύσει παγκόσμιους τουρίστες, τονίζοντας τα τοπικά αξιοθέατα και τις γαστρονομικές απολαύσεις.
travelandtourworld.gr
Σε μια καινοτόμο συνεργασία, ένας ιδιωτικός σιδηρόδρομος στη χερσόνησο Izu, που βρίσκεται νότια του Τόκιο, ενώνει τις δυνάμεις του με το μετρό της Ταϊπέι για να προσελκύσει διεθνείς επισκέπτες, προβάλλοντας τοπικά αξιοθέατα και γαστρονομικές σπεσιαλιτέ κατά μήκος της διαδρομής του.
Πρόσφατα, ένα κατάμεστο τρένο θέρετρου στη γραμμή Izukyu ταξίδεψε προς την άκρη της χερσονήσου, γεμάτο με τουρίστες καθημερινά, και όχι οποιαδήποτε μέρα—την Παρασκευή. Εντυπωσιακό είναι ότι περίπου το 70% αυτών των ταξιδιωτών ήταν από το εξωτερικό και οι βαριές αποσκευές τους ήταν καλά αποθηκευμένες κάτω από τα καθίσματα.
Η χερσόνησος Izu ήταν παραδοσιακά η αγαπημένη των Ευρωπαίων και των Αμερικανών τουριστών, αλλά τελευταία, παρατηρείται αύξηση των επισκεπτών από άλλες ασιατικές χώρες.
Σε μια στρατηγική κίνηση για να προσελκύσει ακόμη περισσότερους Ασιάτες τουρίστες, ο Izukyu εδραίωσε μια «συμφωνία φιλίας» με την Taipei Rapid Transit στα τέλη Απριλίου. Μέχρι τον Μάιο, κυκλοφόρησαν το τρένο Ma Ji, στολισμένο με ταϊβανέζικα τοπία τόσο μέσα όσο και έξω.
Μια προωθητική προσφορά στα τέλη Ιουλίου έκανε και τις δύο εταιρείες να μειώσουν τις τιμές των εισιτηρίων κατά 30% για το σχοινί Shimoda της Izukyu στη Σιζουόκα και τη γόνδολα Maokong της Taipei Rapid Transit, επιβραβεύοντας τους ταξιδιώτες που εξερευνούν και τους δύο προορισμούς.
Οι τοπικές τουριστικές τοποθεσίες εξελίσσονται με αυτές τις νέες τάσεις. Για παράδειγμα, το Atagawa Onsen στο Higashiizu φωτίζει τώρα τα βράδια του με κόκκινα φανάρια, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το Jiufen, ένα διάσημο σημείο στην Ταϊβάν.
Η περιοχή, όπου συχνάζουν κυρίως εγχώριοι Ιάπωνες τουρίστες, τους προσελκύει τώρα με μοναδικές σιδηροδρομικές εκδρομές. Η Izukyu εισήγαγε ένα ειδικό εισιτήριο —με τιμή 3,980 γιεν (περίπου 27 δολάρια)— το οποίο καλύπτει απεριόριστες μετακινήσεις για μια ημέρα και περιλαμβάνει ένα κουπόνι φαγητού που μπορεί να εξαργυρωθεί σε επιλεγμένα εστιατόρια που φημίζονται για τα φρέσκα θαλασσινά τους.
Επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της, η Izukyu λάνσαρε τη μάρκα Wizu Olive τον περασμένο Φεβρουάριο, η οποία περιλαμβάνει ελαιόλαδο, διάφορα είδη διατροφής, ακόμη και καλλυντικά. Αυτά τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε καταστήματα σταθμών και παρουσιάζονται επίσης σε τοπικά ξενοδοχεία και εστιατόρια. Το παγωτό τους με ελαιόλαδο έχει ξεχωρίσει, πουλώντας περίπου 1,500 φλιτζάνια από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο.
Προσαρμόζοντας τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία, η Izukyu μετέβαλε αρκετούς από τους σταθμούς της για να λειτουργούν αυτόνομα, κάτι που τώρα αναβιώνει τη δραστηριότητα. Επιπλέον, εγκαινίασαν ένα κέντρο επισκεπτών σε έναν σταθμό τον Απρίλιο, προσφέροντας ανέσεις όπως χώρους εργασίας, χώρο φύλαξης αποσκευών και κατάστημα με σουβενίρ, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών.
sidirodromikanea.blogspot.com