Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Ποιος Λένιν, ποιος Μάο, ποιος Κάστρο;

Ο μεγαλύτερος κομμουνιστής ηγέτης στην ιστορία είναι ο Δήμαρχος Πατρέων!

Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

Αγαπητά Σιδηροδρομικά Νέα,

Οφείλουμε να παραδεχθούμε άπαντες, όσοι ασχολούμαστε με τους ταλαίπωρους ελληνικούς σιδηροδρόμους, ότι ο Δήμαρχος Πατρέων δεν είναι απλά ένας αγαπητός, ένας καλός, ένας πετυχημένος Δήμαρχος μιας εκ των τριών - τεσσάρων μεγαλύτερων πόλεων της Ελλάδας! Είναι και ένας ισχυρός, ένας χαλύβδινος, ένας ανεπανάληπτος παγκόσμιος κομμουνιστής ηγέτης!

Μάλιστα δε, συγκρίνοντάς τον με άλλους ιστορικούς και παγκοσμίως αναγνωρισμένους κομμουνιστές ηγέτες, όπως λ.χ. τον Βλαντιμίρ Λένιν, τον Μάο Τσε Τουνγκ και τον Φιντέλ Κάστρο, τολμώ να γράψω ότι ο Δήμαρχος Πατρέων τους ξεπερνά όλους μαζί και εξηγούμαι: όλοι οι μεγάλοι παγκόσμιοι κομμουνιστές ηγέτες δημιούργησαν πολυάριθμα κινήματα στις χώρες τους και με επανάσταση, με όπλα και σκληρές μάχες κατάφεραν να ηγηθούν των λαών τους και να εγκαθιδρύσουν τις γνωστές λαϊκές κομμουνιστικές δημοκρατίες στις χώρες τους!

Αντίθετα, ο Δήμαρχος Πατρέων δεν χρειάστηκε ούτε τον λαό να κινήσει, ούτε όπλα να μοιράσει, ούτε πολύνεκρες μάχες με ισχυρούς στρατούς να δώσει! Είπε, «εννιά χιλιόμετρα σήραγγα θέλω στην Πάτρα», κατέβηκαν και κάτι μεσήλικες, όχι περισσότεροι από πέντε – δέκα, οι οποίοι φαινόταν με δυσκολία ότι μπορούν να σκύψουν και είπαν «σήραγγα από Καστελλόκαμπο» και αυτό ήταν!

Όχι μόνο η κυβέρνηση καθαίρεσε τον Υφυπουργό Μεταφορών και Αχαιό στην καταγωγή Κώστα Σπηλιόπουλο, όταν ο τελευταίος ξεκίνησε να υλοποιεί την βυθισμένη διέλευση της ΔΗΣΓΥΤ από το Ρίο προς την Πάτρα, όχι μόνο η κυβέρνηση δεν τόλμησε να αντιτάξει καν ένα επιχείρημα για τη δικιά της θέση της σήραγγας των 5,16 χλμ και των εννέα στάσεων, όχι ότι δια της στάσεως αυτής εμποδίζει το ευρωπαϊκό και το παγκόσμιο εμπόριο μέσω του εμπορικού λιμένα της Πάτρας και των λιμένων της Μεσογείου και γενικώς όλου του Κόσμου, αλλά παραχωρεί, παρακαλώντας σχεδόν γονατιστή τον Δήμαρχο Πατρέων, άνευ ουδενός ανταλλάγματος, μεγάλες εκτάσεις στην περιοχή του ιστορικού σιδηροδρομικού σταθμού Αγίου Διονυσίου Πατρών, χώροι υπερπολύτιμοι για μια μελλοντική κατασκευή αμαξοστασίου και μηχανοστασίου, πολύ απαραίτητων για την ολοκληρωμένη υποδομή του νέου μελλοντικού σιδηροδρομικού σταθμού Πατρών, προκειμένου ο Δήμος Πατρέων να δημιουργήσει πάρκινγκ ΙΧ αυτοκινήτων και χώρους οι οποίοι πρόκειται να ευνοήσουν σίγουρα την εικόνα του Δημάρχου στα μάτια των ψηφοφόρων του!

Ιδού και το σημερινό ρεπορτάζ των, αγαπητών σε όλους τους σιδηροδρομόφιλους, Σιδηροδρομικών Νέων:


Η επιτυχία του Δημάρχου Πατρέων είναι ακόμα μεγαλύτερη, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκτός από το ότι τυγχάνει και Πόντιος στην καταγωγή και ότι οι Πόντιοι δεν είναι η κυρίαρχη φάρα στην Πάτρα, όπως είναι λ.χ. σε πολλές περιοχές της Μακεδονίας και της Θράκης, εκτός από το ότι μπορεί να δρα εντελώς ακομπλεξάριστα ως κομμουνιστής μέσα σε ένα ασφυκτικά καπιταλιστικό, ελληνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο περιβάλλον, ουδείς από το μεγάλο ντόπιο και ξένο κεφάλαιο τόλμησε ποτέ καν να τον ψέξει, έστω και στο ελάχιστο!

Πολλά, λοιπόν, μπράβο, εύγε και συγχαρητήρια στον Δήμαρχο Πατρέων, ο οποίος «έκανε πατσά τη μούρη» του παγκόσμιου logistic και μπορεί να πεδήσει το διεθνές εμπόριο, χωρίς καν να σηκωθεί από τη δημαρχιακή του καρέκλα, ή έστω να τσαλακώσει λίγο το καλοσιδερωμένο του πουκάμισο! Δεν είναι μοναδική, απίστευτη και ανεπανάληπτη επιτυχία, παγκόσμιου βεληνεκές, αυτή;

Με εκτίμηση
Σ. Βενέτης

sidirodromikanea.blogspot.com