Η Hitachi Rail και η Trenitalia παρουσίασαν την έκδοση μεγάλων αποστάσεων του πρώτου υβριδικού τρένου στην Ευρώπη που λειτουργεί με μπαταρία.
railway-news.com
Το νέο τρένο υπεραστικών είναι μια εξέλιξη του στόλου Masaccio 'Blues' της Hitachi Rail, ο οποίος τέθηκε σε λειτουργία σε αστικές και προαστιακές διαδρομές σε όλη την Ιταλία τον Δεκέμβριο του 2022 . Τώρα, ένα προσαρμοσμένο μοντέλο θα εξυπηρετεί την υπεραστική αγορά στη Νότια Ιταλία από το καλοκαίρι του 2024.
Το πρωτοποριακό υβριδικό τρένο με μπαταρίες εξελίσσεται για να εξυπηρετεί την αγορά υπεραστικών πόλεων στη Νότια Ιταλία
© HItachi Rail
Αυτή η εξέλιξη αποτελεί μέρος μιας συμφωνίας πλαισίου για την Hitachi Rail για την παράδοση επτά υβριδικών συρμών μπαταριών υπεραστικών πόλεων για την Trenitalia.
Αυτές οι μονάδες θα χρησιμοποιούν μπαταρία, ηλεκτρική ενέργεια και ντίζελ για να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά 83 τοις εκατό στις διαδρομές μεταξύ Καλαβρίας, Μπαζιλικάτα και Απουλίας.
Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Reggio Calabria. Το τρένο χαρακτηρίζεται από τη δική του ζωντάνια και εσωτερική διακόσμηση, καθώς και τη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών του.
Για παράδειγμα, ο στόλος είναι εξοπλισμένος με ένα καινοτόμο σύστημα κλιματισμού που βελτιστοποιεί την κατανάλωση με βάση τον αριθμό των επιβατών. Προσφέρει επίσης βελτιωμένους σταθμούς ποδηλάτων και σημαντική ικανότητα μεταφοράς αποσκευών.
Το τρένο μπαταριών υπεραστικού μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα 160 km/h με επιτάχυνση 1,10 m/sec2.
Ο Luca D'Aquila, COO του Hitachi Rail Group και Διευθύνων Σύμβουλος της Hitachi Rail Italy δήλωσε:
«Το υβριδικό μας τρένο μπαταρίας υπεραστικών είναι ένα βιώσιμο, καινοτόμο τρένο με κορυφαίες επιδόσεις. Το τρένο μας έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα ταξίδια ακόμα πιο ασφαλή, πιο άνετα και πιο πράσινα, υποστηρίζοντας την Trenitalia στον στόχο της να εξοπλίσει τη χώρα με ένα στόλο σύγχρονων τρένων προς όφελος των επιβατών και του περιβάλλοντος.»
sidirodromikanea.blogspot.com