Η κατασκευή μιας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας από το Λας Βέγκας στη Νότια Καλιφόρνια ξεκίνησε τη Δευτέρα, ανέφερε η Washington Post . Η ιδιωτική εταιρεία Brightline θα ταξιδέψει τελικά με ένα τρένο από ακριβώς νότια του Vegas Strip στο προάστιο Rancho Cucamonga του Λος Άντζελες, κάνοντας το ταξίδι σε λίγο περισσότερο από δύο ώρες.
ca.news.yahoo.com
Το έργο των 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2028, σημείωσε η Washington Post , εγκαίρως για τους ανθρώπους που θα βρεθούν στην περιοχή για τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες εκείνης της χρονιάς με τα ηλεκτρικά τρένα του LA Brightline θα φεύγουν κάθε 45 λεπτά και από τους δύο σταθμούς, κάνοντας δύο επιπλέον στάσεις στις πόλεις Hesperia και Apple Valley της Καλιφόρνια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 218 μιλίων. Πηγαίνοντας με ταχύτητες 186 μιλίων την ώρα, το τρένο θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού των τριών ωρών μεταξύ του Βέγκας και του Ράντσο Κουκαμόνγκα — και αυτό είναι χωρίς κίνηση, φυσικά.
Εκτός από τις σχετικά γρήγορες μετακινήσεις, το Brightline προσφέρει μια σειρά από ανέσεις που δεν θα είχατε ενώ καθόσαστε στο αυτοκίνητό σας. Φυσικά, πολλοί επιβάτες του Λος Άντζελες θα εξακολουθούσαν να κάθονται στο αυτοκίνητό τους για λίγο για να οδηγήσουν στο Rancho Cucamonga, με το ταξίδι να διαρκεί περισσότερο από μία ώρα ακόμα και σε συνθήκες ήπιας κυκλοφορίας. Οι σταθμοί της εταιρείας προσφέρουν άνετους χώρους καθιστικού, μπαρ και ένα σαλόνι για premium επιβάτες, σύμφωνα με την Post . Και κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας, θα έχετε ορίσει θέσεις, γρήγορο Wi-Fi και σνακ και ποτά που θα σας φέρουν οι συνοδοί.
Η Brightline, η οποία εκτελεί επίσης δρομολόγιο μεταξύ Μαϊάμι και Ορλάντο, αναμένει να μεταφέρει περίπου 6 εκατομμύρια ανθρώπους κατά τη διάρκεια του πρώτου πλήρους έτους λειτουργίας της, σύμφωνα με ομοσπονδιακή αξιολόγηση που επικαλείται η εφημερίδα. Και μέσα σε μια δεκαετία, αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να ανέλθει σε 9,2 εκατομμύρια επιβάτες. Όσον αφορά το τρένο SoCal-to-Vegas, η Brightline πιστεύει ότι χωρίς τη διαδρομή, το 75 τοις εκατό των αναβατών θα οδηγούσε μεταξύ των δύο τοποθεσιών, ενώ το 15 τοις εκατό θα πετούσε. Το άλλο 10 τοις εκατό θα επέλεγε να μην πραγματοποιήσει το ταξίδι εντελώς.
Αν και θα πρέπει να περιμένουμε μερικά χρόνια για να πάρουμε μια γεύση από το ταξίδι Brightline, αλλά η εταιρεία στοιχηματίζει ότι θα αλλάξει το παιχνίδι όταν πρόκειται για ταξίδια από και προς το Sin City.
sidirodromikanea.blogspot.com