Τώρα που έχει φουντώσει η συζήτηση για τους διαλόγους μεταξύ σταθμαρχών του ΟΣΕ ή μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών, έχει μεγάλη αξία να διαβάσει κάποιος το σύνολο του υλικού περιέχεται στη δικογραφία για τα Τέμπη.
newsit.gr
Τότε θα καταλάβει, χωρίς να θέλουμε να δικαιολογήσουμε κανέναν αφού η Δικαιοσύνη έχει τον τελευταίο λόγο, το χάος μέσα στο οποίο λειτουργούσαν οι σταθμάρχες. Το πρωί ξεκινούσαν με διπλή γραμμή σε όλο το δίκτυο, το μεσημέρι η γραμμή είχε γίνει μονή λόγω βλάβης σε κάποιο τμήμα, το απόγευμα γίνονταν πάλι διπλή γραμμή σε ένα τμήμα και μονή σε ένα άλλο, κ.ο.κ. Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις που συνδέονται με την ανυπαρξία ουσιαστικής συντήρησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Υπήρχαν στιγμές που οι σταθμάρχες έχαναν τη μπάλα με το ποιο τμήμα λειτουργεί με μονή γραμμή, κ.ο.κ. Βλέπει κάποιος την αγωνία τους αν διαβάσει το ηχογραφημένο υλικό που συνέλεξαν οι αρχές μετά το δυστύχημα. Λόγω των τεχνικών προβλημάτων στο δίκτυο, τα τρένα καθυστερούσαν, δημιουργούνταν συνθήκες λεπτών ισορροπιών στη διαχείριση της κυκλοφορίας, οι σταθμάρχες έπρεπε να διαχειριστούν και τους αγανακτισμένους επιβάτες, τους κουρασμένους μηχανοδηγούς («δώστους κουβέρτες» λέει κάποιος σταθμάρχης για μια αμαξοστοιχία που είχε ξεμείνει στη Λάρισα). Η στήλη το καταγράφει γιατί δεν έχουν αλλάξει και πολύ οι συνθήκες.
sidirodromikanea.blogspot.com