Οι Indian Railways εκσυγχρονίζουν τις υποδομές μεταφορών της χώρας πραγματοποιώντας μελέτες σκοπιμότητας σε σιδηροδρομικούς διαδρόμους υψηλής ταχύτητας για τις διαδρομές Golden Quadrilateral.
bnnbreaking.com
Το έργο σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας Mumbai-Ahmedabad πρόκειται να φέρει επανάσταση στα ταξίδια μεταξύ των χρηματοοικονομικών και βιομηχανικών κόμβων της Ινδίας, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ταξιδιού και ωθώντας την οικονομική ανάπτυξη.
Οι Ινδικοί Σιδηροδρόμοι διεξάγουν Μελέτες Σκοπιμότητας σε σιδηροδρομικούς διαδρόμους υψηλής ταχύτητας
Σε ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό της υποδομής μεταφορών της χώρας, οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι διεξήγαγαν μελέτες σκοπιμότητας για σιδηροδρομικούς διαδρόμους υψηλής ταχύτητας σε τρεις κύριες διαδρομές του Golden Quadrilateral: Δελχί-Καλκούτα, Δελχί-Βομβάη και Βομβάη-Τσενάι.
Αποκαλύπτοντας το μέλλον των Ινδικών Σιδηροδρόμων
Ο υπουργός Σιδηροδρόμων Ashwini Vaishnaw μίλησε στη Rajya Sabha, αποκαλύπτοντας ότι έχουν ετοιμαστεί λεπτομερείς εκθέσεις έργων (DPR) για επτά σιδηροδρομικές διαδρομές υψηλής ταχύτητας (HSR). Αυτά περιλαμβάνουν το Δελχί-Βαρανάσι, το Δελχί-Αχμενταμπάντ και το Δελχί-Τσαντιγκάρ-Αμριτσάρ. Η επιβολή κυρώσεων οποιουδήποτε διαδρόμου HSR εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως τα αποτελέσματα του DPR, η τεχνοοικονομική σκοπιμότητα, η διαθεσιμότητα πόρων και οι επιλογές χρηματοδότησης.
Οι πληροφορίες αποκαλύφθηκαν ως απάντηση σε ερωτήσεις του βουλευτή του DMK P Wilson σχετικά με τους προτεινόμενους διαδρόμους HSR και τη δυνατότητα σύνδεσης τρένου με σφαίρα μεταξύ Chennai και Νέου Δελχί. Ο Wilson ρώτησε επίσης ένα σχέδιο οράματος για διαδρόμους τρένων bullet σε κάθε πολιτεία έως το 2030.
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι επί του παρόντος, μόνο ένα έργο σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας, το έργο Mumbai-Ahmedabad High-Speed Rail (MAHSR), έχει εγκριθεί με την υποστήριξη της ιαπωνικής κυβέρνησης. Αυτός ο διάδρομος μήκους 508 χιλιομέτρων αναμένεται να φέρει επανάσταση στα ταξίδια μεταξύ της οικονομικής πρωτεύουσας της Ινδίας και του βιομηχανικού της κόμβου, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού από οκτώ ώρες σε λίγο περισσότερο από δύο ώρες.
Μέχρι στιγμής, το 92% της απόκτησης γης για το έργο έχει ολοκληρωθεί, με τη φυσική πρόοδο να ανέρχεται στο 72% στο Γκουτζαράτ και στο 23% στη Μαχαράστρα. Έχουν συναφθεί συμβάσεις για την κατασκευή του 47% της διαδρομής και οι εργασίες έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν το 2027.
Bullet Trains: Driving India's Transport Revolution
Οι προτεινόμενοι σιδηροδρομικοί διάδρομοι αντιπροσωπεύουν κάτι περισσότερο από απλή μείωση του χρόνου ταξιδιού. σηματοδοτούν μια μεταμόρφωση στο μεταφορικό τοπίο της Ινδίας. Συνδέοντας μεγάλες πόλεις και οικονομικούς κόμβους, αυτοί οι διάδρομοι στοχεύουν να τονώσουν την οικονομική ανάπτυξη, να ενισχύσουν την περιφερειακή συνδεσιμότητα και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής για εκατομμύρια Ινδούς.
Ενώ το ταξίδι προς ένα ισχυρό σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας είναι γεμάτο προκλήσεις, οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι παραμένουν σταθεροί στη δέσμευσή τους για την υλοποίηση αυτού του οράματος. Καθώς ο κόσμος παρακολουθεί, το μέλλον των ινδικών μεταφορών επιταχύνεται προς έναν συναρπαστικό νέο ορίζοντα.
Με το έργο του τρένου bullet Mumbai-Ahmedabad να πρωτοστατεί, το όνειρο για απρόσκοπτα, αποτελεσματικά και υψηλής ταχύτητας ταξίδια στην Ινδία δεν είναι πλέον μια μακρινή φιλοδοξία, αλλά μια απτή πραγματικότητα στον ορίζοντα.
sidirodromikanea.blogspot.com