Φωτογραφία: Russian Railways
Ο όγκος των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών Κίνας-Ρωσίας συνέχισε να αυξάνεται από τότε που άνοιξε η γέφυρα Nizhneleninskoye-Tongjiang πριν από ένα χρόνο.
Του Alexander Whiteman
Μαστίζεται από προβλήματα ανάπτυξης – το κινεζικό τμήμα ολοκληρώθηκε περισσότερα από επτά χρόνια πριν από το ρωσικό τμήμα – από τότε που άνοιξε τελικά για κυκλοφορία εμπορευματοκιβωτίων, περίπου 10.400 τόνοι φορτίου εμπορευματοκιβωτίων το διέσχισαν, σύμφωνα με έκθεση της Railfreight .
Σημειώνει επίσης ότι, με συνολικά 2,5 εκατομμύρια τόνους όλων των τύπων φορτίου, που αντιπροσωπεύουν το 21% του όγκου Κίνας-Ρωσίας (αύξηση 22% ετησίως), έχοντας χρησιμοποιήσει τη διάβαση, η γέφυρα είχε «διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο» στην ενίσχυση ροές.
Η ανάπτυξη στις διαδρομές Κίνας-Ρωσίας μπορεί να είναι ανοδική, αλλά στην τελευταία της ανακοίνωση για τα κέρδη, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι ανέφεραν οριακά κέρδη, 0,1% σε ετήσια βάση, υποδηλώνοντας ασθενή βελτίωση το 2022 εν μέσω της εισβολής στην Ουκρανία.
Σε αυτές τις κακές επιδόσεις επιδεινώθηκαν οι συνεχιζόμενες κυρώσεις της ΕΕ κατά της Ρωσίας ως απάντηση στην εισβολή.
Ως αποτέλεσμα, ο αερομεταφορέας στηρίζεται σε αυτόν τον επαναπροσανατολισμό προς τα ανατολικά, με μνημόνια συνεργασίας με φορείς εκμετάλλευσης στο Τουρκμενιστάν και το Καζακστάν, νέες υπηρεσίες Ινδίας και ΗΑΕ και έγκριση για την έναρξη κατασκευής μιας άλλης γέφυρας Κίνας-Ρωσίας για την αποκοπή 2.000 χιλιομέτρων από τα σημερινά δρομολόγια.
Πηγές είπαν στο The Loadstar ότι οι σιδηρόδρομοι της Ρωσίας βασίζονταν σε αυτόν τον επαναπροσανατολισμό προσφέροντας όγκους συγκρίσιμους με αυτούς που χάθηκαν λόγω κυρώσεων, αλλά ήταν δύσπιστοι ότι αυτό θα συνέβαινε.
theloadstar.com