Αναφορά στην ολοκλήρωση των έργων του μετρό έκανε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος στην τοποθέτησή του στην ημερίδα της Voria.gr, που πραγματοποιείται στο THE MET, στη Θεσσαλονίκη.
Λευτέρης Ζαβλιάρης
Μιλώντας αρχικά για τον χρόνο παράδοσης του έργου του Flyover, ο κ. Ταχιάος πέρασε στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, σημειώνοντας ότι αναφορικά με τον χρόνο που το έργο θα δοθεί στην πόλη, το κοινό θα πρέπει «να πιστεύει εμάς και κανέναν άλλον», κάνοντας αναφορά στα λεγόμενα εκπροσώπου της κοινοπραξίας ότι το έργο θα παραδιδόταν το 2019 «και το δέσατε κόμπο», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ο Νίκος Ταχιάος όρισε ως χρόνο εμπορικής λειτουργίας τον Νοέμβριο του 2024, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ξέρω ότι δεν θα με πιστέψει κανένας, αλλά τον Νοέμβριο του 2024 θα μπαίνετε στο μετρό».
Μάλιστα χαρακτήρισε ως «βαρύ brandname» τη Θεσσαλονίκη, σημειώνοντας ότι «η κυβέρνηση πρέπει να ασχοληθεί με την πόλη ξεχωριστά».
Τον Ιανουάριο οι ανακοινώσεις για τις επεκτάσεις
Στη δευτερολογία του ο κ. Ταχιάος αναφέρθηκε και πάλι στο μετρό και τις καθυστερήσεις λέγοντας χαρακτηριστικά πως «το μετρό καθόταν και κοιτούσε τη Βενιζέλου», επιρρίπτοντας ευθύνες στην προηγύμενη διοίκηση του δήμου αναφορικά με την οδοποιία
Δεν παρέλειψε να επιτεθεί στον πρώην πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζοντας τον «προκάτοχο του κ Κασσελάκη», αναφερόμενος στην περίφημη εκδήλωση του σταθμού στο Σιντριβάνι το 2019 που όπως είπε «έλεγε ότι έχουμε σταθμό, δεν έχουμε γραμμές δεν έχουμε τρένα».
Μιλώντας για την επέκταση στην Καλαμαριά τη χαρακτήρισε μια μικρή εργολαβία στην οποία προστέθηκαν και άλλες.
Όπως είπε για την επέκταση Καλαμαριάς «πρέπει να παραληφθούν 15 τρένα που με τα συνολικά 33 θα επιτευχθεί η χρονοαπόσταση που πρέπει να έχουμε», λέγοντας πως «από σταθμό Μαρτίου έως Νέο Σιδηδροδρομικό Σταθμό κάθε 1,5 λεπτό θα έχει τρένο»
Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του μετρό ο κ. Ταχιάος είπε πως ανακοινώσεις θα γίνουν αρχές Ιανουαρίου, καλώντας «να είμαστε ειλικρινείς».
Απαντώντας στις καττηγορίες για μη σύνδεση του έργο με το αεροδρόμιο σε πρώτη φάση επισήμανε ότι υπάρχουν «άπειρες πόλεις που δεν συνδέονται με το αεροδρόμιο».
«Δεν βγαίνει κυκλοφοριακά, έχουμε δεσμευμένους πόρους για τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη», καθώς όπως τόνισε για εκεί «υπάρχουν πληθυσμιακά χαρακτηριστικά ότι είναι προτεραιότητα για την πόλη»
voria.gr
sidirodromikanea.blogspot.com