Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023

Τραγικό θάνατο βρήκε 37χρονη όταν στο λεωφορείο που επέμβαινε εμβολίστηκε από τρένο



Φρικτό θάνατο βρήκε μια 37χρονη γυναίκα στη Βραζιλία, όταν το λεωφορείο στο οποίο επέβαινε κόλλησε στις σιδηροδρομικές γραμμές και παρασύρθηκε από διερχόμενο τρένο.

Σύμφωνα με τη DailyMail, αλλά και τοπικά μέσα ενημέρωσης, η άτυχη γυναίκα εκτοξεύτηκε από το λεωφορείο μετά την πρόσκρουση και διαμελίστηκε από το τρένο. Η 37χρονη Julia de Albuquerque Violato είχε επιβιβαστεί στο λεωφορείο για να αφήσει ρούχα σε κατάστημα στην Μπραζίλια.

Το τρένο φαίνεται να κορνάρει δευτερόλεπτα πριν πέσει στο πλάι του λεωφορείου. Το βίντεο που ακολουθεί από την στιγμή της σύγκρουσης, η οποία προκάλεσε και τον θάνατο της 37χρονης γυναίκας προκαλεί σοκ.

«Ήταν η αγάπη μου, ήταν η μικρή μου κόρη, ζούσε μαζί μου και ήταν η συντροφιά μου. Με φρόντιζε και πάντα έλεγε ότι δεν ήθελε να πεθάνει πριν από μένα. Δεν ξέρω πώς θα ζήσω χωρίς να την έχω δίπλα μου» δήλωσε συντετριμμένη η μητέρα της 37χρονης.


Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν άλλα τέσσερα άτομα, το ένα σοβαρά στο κεφάλι, ενώ ο οδηγός του λεωφορείου είναι σε κατάσταση σοκ, αφού δεν μπορεί να πιστέψει το πώς συνέβη η αδιανόητη τραγωδία μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

real.gr