Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2023

Το μετρό της Σεούλ της Νότιας Κορέας θα λανσάρει βαγόνια χωρίς θέσεις το επόμενο έτος


Τα πλήθη στα βαγόνια του μετρό κατά τις ώρες εργασίας είναι εφιάλτης για πολλούς επιβάτες. Το μετρό της Σεούλ της Νότιας Κορέας ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αφαιρέσει τις θέσεις από δύο βαγόνια των γραμμών 4 και 7 του μετρό κατά τις ώρες αιχμής από τον Ιανουάριο του επόμενου έτους για να ελευθερώσει χώρο.

 Χώρος 12,6 τετραγωνικών μέτρων για την επιβίβαση περισσότερων επιβατών στο βαγόνι. Εννοείται ότι η κανονική χωρητικότητα επιβατών μιας άμαξας είναι 160 άτομα.

Σύμφωνα με το Bloomberg News και άλλες αναφορές, η γραμμή 4 του μετρό της Σεούλ εκτείνεται από τα νοτιοδυτικά προς τα βορειοανατολικά της πόλης, περνώντας από τον κεντρικό σταθμό της Σεούλ, ενώ η γραμμή 7 εκτείνεται από βορρά προς νότο. Οι τρέχοντες συντελεστές φορτίου επιβατών των δύο γραμμών είναι 193,4% και 164,2% αντίστοιχα, και οι φορείς εκμετάλλευσης ελπίζουν να μειώσουν τους συντελεστές φορτίου επιβατών στο 153,4% και στο 130,1%. Σύμφωνα με την κυβέρνηση της πόλης της Σεούλ, το μετρό της Σεούλ είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα συστήματα του μετρό στον κόσμο, μεταφέροντας κατά μέσο όρο 4,3 εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα πέρυσι.

Η Σεούλ δεν είναι η πρώτη πόλη που δοκίμασε αυτή τη μέθοδο για να ανακουφίσει το πρόβλημα του υπερπληθυσμού των επιβατών. Η Αρχή Μαζικής Ταχείας Διέλευσης της Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης πειραματίστηκε επίσης με την αφαίρεση ορισμένων καθισμάτων αυτοκινήτου το 2017.

Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, δύο Νοτιοκορεάτες λιποθύμησαν λόγω συνωστισμού και δυσκολίας στην αναπνοή στο "Gimpo Metro Rail". Ως εκ τούτου, ο σιδηρόδρομος Gimpo Metro ονομάστηκε αστειευόμενος "Σιδηρόδρομος της Κόλασης" από τα κορεατικά ΜΜΕ. Ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας Yoon Seok-yue οδήγησε προσωπικά στο Gimpo Metro Rail κατά τη διάρκεια της προεδρικής εκστρατείας του 2022 και υποσχέθηκε να βελτιώσει το σύστημα μεταφορών.

Σύμφωνα με μέλη του κόμματος της αντιπολίτευσης, από τα τέλη Σεπτεμβρίου 2019 έως τα τέλη Μαρτίου του τρέχοντος έτους, σημειώθηκαν 151 ατυχήματα ασφαλείας στη γραμμή Gimpo. Πάνω από το 40% αυτών των περιστατικών σχετίζονταν με συνωστισμό και περιλάμβαναν ζάλη, λιποθυμία όταν στέκεστε και δυσκολία στην αναπνοή.

worldjournal.com
sidirodromikanea.blogspot.com