Το τρένο που λειτουργεί με μπαταρίες έχει αναπτυχθεί ως μέρος ενός έργου για τη μείωση των εκπομπών CO2 σε μη ηλεκτροδοτημένες γραμμές στη Γαλλία.
Αυτό το περιφερειακό τρένο που λειτουργεί με μπαταρία παρουσιάστηκε στις 18 Οκτωβρίου στο Rencontres Nationales du Transport Public στο Clermont-Ferrand
Στο πλαίσιο αυτού του έργου, πέντε συρμοί ηλεκτρικού ντίζελ διπλής λειτουργίας τροποποιούνται αντικαθιστώντας τους κινητήρες ντίζελ τους με μπαταρίες ώστε να γίνουν 100% ηλεκτρικοί.
Ο Jean-Baptiste Eyméoud, Πρόεδρος της Alstom Γαλλίας δήλωσε:
«Η κινητικότητα απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Alstom και η λύση μπαταριών ολοκληρώνει τη γκάμα των σχετικών λύσεών μας, μαζί με το υδρογόνο και τον υβριδισμό, για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από την κινητικότητα. Από αυτή την άποψη, είμαστε περήφανοι που μπορούμε να παρουσιάσουμε το πρώτο TER με μπαταρίες, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SNCF Voyageurs και με την υποστήριξη των πέντε Περιφερειών εταίρων».
Μέχρι σήμερα, το πρώτο μοντέλο με νέα ισχύ έχει ολοκληρώσει στατικές και δυναμικές δοκιμές σε ταχύτητες έως και 60 km/h στην τοποθεσία Crespin της Alstom. Αυτές οι δοκιμές έδειξαν ότι η λειτουργία πρόσφυσης που λειτουργεί με μπαταρία, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος φόρτισης και εκφόρτισης της μπαταρίας, λειτουργεί καλά.
Οι δοκιμές θα συνεχιστούν τώρα στο Centre d'essais ferroviaires στο Bar-le-Duc, με δοκιμές επικύρωσης και πιστοποίησης να διεξάγονται σε ταχύτητες έως και 160 km/h. Αυτή η φάση δοκιμών θα επικυρώσει διάφορα μοντέλα προσομοίωσης διαδρομής υπό εμπορικές συνθήκες λειτουργίας.
Αυτό το έργο ξεκίνησε το 2021 και καλύπτει μια αρχική παραγγελία για πέντε συρμούς
© Alstom
Η τελική φάση των δοκιμών έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο γαλλικό εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο (RFN) τον Δεκέμβριο του 2023 και τον Ιανουάριο του 2024. Αυτές οι δοκιμές στοχεύουν να αποδείξουν ότι το τρένο είναι συμβατό με την υπάρχουσα γαλλική υποδομή.
Τελικά, τα νέα περιφερειακά τρένα με μπαταρία AGC αναμένεται να τεθούν σε εμπορική λειτουργία σε όλη τη Γαλλία από τον Δεκέμβριο του 2024.
Αυτό το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 40,2 εκατομμυρίων ευρώ, με κάθε περιοχή να συνεισφέρει 5,7 εκατομμύρια ευρώ, η Alstom παρέχει 5,5 εκατομμύρια ευρώ και η χρηματοδότηση SNCF 6 εκατομμύρια ευρώ.
railway-news.com