Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Η Ινδονησία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τον πρώτο σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Το έργο  χρηματοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα

Η Ινδονησία εγκαινιάζει τον πρώτο σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας της Νοτιοανατολικής Ασίας, ένα βασικό έργο στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας υποδομής Belt and Road της Κίνας που θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού μεταξύ της πρωτεύουσας και μιας άλλης μεγάλης πόλης από τις τρέχουσες τρεις ώρες σε περίπου 40 λεπτά.

Το κινεζικής κατασκευής τρένο σφαίρα, που ονομάζεται "Whoosh", θα συνδέει την Τζακάρτα με το Μπαντούνγκ, την πυκνοκατοικημένη πρωτεύουσα της επαρχίας της Δυτικής Ιάβας. Ο Widodo, μαζί με άλλους υψηλόβαθμους αξιωματούχους, αναμένεται να οδηγήσει το Whoosh από τον πρώτο του σταθμό, τον Halim KCBJ στην ανατολική Τζακάρτα μέχρι τον σταθμό Tegalluar του Bandung, τον τελευταίο από τους τέσσερις σταθμούς της γραμμής.

Το έργο των 7,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που χρηματοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από την Κίνα, κατασκευάστηκε από την PT Kereta Cepat Indonesia-China, γνωστή ως PT KCIC, μια κοινοπραξία μεταξύ μιας ινδονησιακής κοινοπραξίας τεσσάρων κρατικών εταιρειών και της China Railway International Co. Ltd. Η κοινή επιχείρηση είπε τα τρένα θα είναι τα ταχύτερα στη Νοτιοανατολική Ασία, με ταχύτητες έως και 350 χλμ/ώρα.

Ο Κινέζος πρωθυπουργός Li Qiang έκανε μια δοκιμαστική βόλτα στις αρχές του περασμένου μήνα, ενώ επισκέφθηκε την Τζακάρτα για τριήμερες συνομιλίες με ηγέτες της Ένωσης Εθνών της Νοτιοανατολικής Ασίας και άλλων χωρών.

Ο Λι οδήγησε το τρένο από τον σταθμό Halim KCBJ στον επόμενο σταθμό, στην πόλη Karawang της Δυτικής Ιάβας, μια διαδρομή 40 χιλιομέτρων που κράτησε περίπου 11 λεπτά. Στη συνέχεια επέστρεψε με το ίδιο τρένο.

Ο Widodo έκανε μια δοκιμαστική βόλτα 25 λεπτών με το τρένο μια εβδομάδα αργότερα και είπε στους δημοσιογράφους ότι ένιωθε άνετα να κάθεται ή να περπατά μέσα στο τρένο, ακόμη και στις κορυφαίες ταχύτητες του. Προέτρεψε τους ανθρώπους να στραφούν από τα αυτοκίνητα στη μαζική μεταφορά για να μειώσουν τη συμφόρηση και τη ρύπανση, προσθέτοντας ότι η συμφόρηση στην Τζακάρτα και το Μπαντούνγκ εκτιμάται ότι κοστίζει στην οικονομία περισσότερα από 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

voanews.com
sidirodromikanea.blogspot.com