Ευκολότερη θα καταστεί η πρόσβαση στο ΚΠΙΣΝ όταν λάβει σάρκα και οστά μια επέκταση του Μετρό που βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της κυβέρνησης.
Μόνο η αρχή ήταν η επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά, μιας στις ράγες της υλοποίησης έχουν εισέλθει δύο ακόμα μεγάλα έργα που αφορούν το Μετρό, και δεν είναι άλλα από τη δημιουργία του πρώτου τμήματος της Γραμμής 4 (Άλσος Βεϊκου-Γουδί), αλλά και τη επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον.
Όσον αφορά τη νέα, πορτοκαλί Γραμμή, ο πρώτος Μετροπόντικας έχει πιάσει δουλειά και μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσει το ταξίδι του και το δεύτερο μηχάνημα, ενώ αναφορικά με την επέκταση της Γραμμής 2 αναμένεται η εκκίνηση της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού με την κατάθεση των δεσμευτικών οικονομικών προσφορών.
Η επέκταση, ωστόσο, του Μετρό δεν θα σταματήσει στα προαναφερθέντα, μιας και στην ατζέντα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Ελληνικό Μετρό βρίσκονται και κάποια άλλα έργα που θα δώσουν τέλος στη συγκοινωνιακή απομόνωση πολλών περιοχών του Λεκανοπεδίου, χαρίζοντάς τους αναπτυξιακή ώθηση.
Όπως είχε αναφέρει πριν από λίγους μήνες ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, στόχος της κυβέρνησης είναι να συνδεθεί το δίκτυο με το Κέντρο Πολιτισμού στην Καλλιθέα.
Υπογράμμισε ότι έχει ολοκληρωθεί η μελέτη χάραξης, με τη δημιουργία ενός υπόγειου κλάδου της Γραμμής 1 μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό Θησείου, με τη γραμμή να έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ. και 4 σταθμούς: Άνω Πετράλωνα, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου και το Κέντρο Πολιτισμού.
«Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι 450 εκατ. ευρώ. Το έργο θα εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές των Πετραλώνων και του δήμου Καλλιθέας», είχε προσθέσει ο κ. Καραμανλής, ξεκαθαρίζοντας ότι η χρηματοδότηση του έργου δεν αποτελεί πρόβλημα, μιας και τα έργα μετρό προκρίνονται από την ΕΕ και στηρίζονται από την ΕΤΕπ.
Εφόσον δημιουργηθεί η διακλάδωση θα αποτελεί την πρώτη επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το 1957, όταν και έφτασε στην Κηφισιά, όπως και η πρώτη επέκταση γραμμής μέσω διακλάδωσης στο δίκτυο Μετρό της πρωτεύουσας.
Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική επέκταση δεδομένου ότι ανάγκη σύνδεσης των μέσων σταθερής τροχιάς με το ΚΠΣΙΝ, το οποίο εκτιμάται ότι δέχεται κοντά στους 20.000.000 επισκέπτες τον χρόνο, είναι ιδιαίτερα μεγάλη.