Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Η Siemens Mobility ολοκλήρωσε τις πρώτες δοκιμαστικές διαδρομές του υδρογονοκίνητου τρένου στη Βαυαρία της Γερμανίας.


Ο συρμός των δύο βαγονιών έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία επιβατών στα μέσα του 2024 στα δρομολόγια της Bayerische Regiobahn (BRB) μεταξύ Augsburg και Füssen και Augsburg και Peissenberg. Στη συνέχεια , οι πιλοτικές λειτουργίες της αμαξοστοιχίας θα πραγματοποιηθούν σε περίοδο 30 μηνών.

Το τρένο υδρογόνου Mireo Plus H θα μειώσει τις εκπομπές CO2 σε διαδρομές γύρω από το Άουγκσμπουργκ

Ο υπουργός Μεταφορών της Βαυαρίας Christian Bernreiter δήλωσε:

«Με τη διεξαγωγή 30 μηνών επιβατών, θα δοκιμάσουμε το τρένο υδρογόνου κάτω από ένα πλήρες φάσμα καθημερινών συνθηκών. Τα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών θα καθορίσουν στη συνέχεια εάν αποφασίσουμε να χρησιμοποιήσουμε τρένα που κινούνται με υδρογόνο σε πρόσθετες διαδρομές στη Βαυαρία. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε τις λειτουργίες ντίζελ στις τοπικές και περιφερειακές σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών της Βαυαρίας έως το 2040. Εκτός από την ηλεκτροδότηση των διαδρομών και τη χρήση τρένων με μπαταρίες, η πρόωση υδρογόνου μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη αυτού του στόχου».

Το Mireo Plus H είναι εξοπλισμένο με δύο κυψέλες καυσίμου τοποθετημένες στην οροφή και μια μπαταρία ιόντων λιθίου για μεταφορά μηδενικών εκπομπών. Ο συνδυασμός αυτού του συστήματος παροχής ενέργειας υδρογόνου και της ηλεκτρικής κίνησης παρέχει 1,7 MW ελκτικής ισχύος για επιτάχυνση έως 1,1 m/s² και μέγιστη ταχύτητα 160 km/h.

Το τρένο έχει εμβέλεια λειτουργίας μεταξύ 1.000 και 1.200 χιλιομέτρων με έναν μόνο ανεφοδιασμό και μπορεί να ξαναγεμιστεί σε μόλις 15 λεπτά.

Ο Karl Blaim, Διευθύνων Σύμβουλος και CFO της Siemens Mobility δήλωσε:

«Σε συνεργασία με το κράτος της Βαυαρίας, φτάσαμε σήμερα σε ένα σημαντικό ορόσημο για το μέλλον των εναλλακτικών συστημάτων κίνησης για τρένα. Το τρένο μας με υδρογόνο Mireo Plus H θα λειτουργεί εντελώς χωρίς εκπομπές μεταξύ Augsburg, Füssen και Peissenberg. Με αυτό το τρένο, προσφέρουμε μια βιώσιμη λύση για σιδηροδρομικές διαδρομές που δεν είναι ηλεκτροκίνητες.»

railway-news.com

sidirodromikanea.blogspot.com