Κατά φορείς του real estate, σε λίγα χρόνια τα ακίνητα σε αυτές τις περιοχές θα αξίζουν ''χρυσάφι''.
Σε γραμμή εκκίνησης βρίσκονται σταδιακά τα έργα για τη νέα Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, αρχής γενομένης από την Πλατεία Κυψέλης, την ώρα που κατασκευαστικές εταιρείες και επιχειρήσεις ανάπτυξης ακινήτων αναζητούν πυρετωδώς ευκαιρίες real estate.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τα πρώτα αρχαιολογικά ευρήματα στο εργοτάξιο της Κυψέλης να έχουν ήδη βρεθεί.
Προηγουμένως, είχαν βρεθεί αντίστοιχα αρχαιολογικά ευρήματα στο φρέαρ των οδών Σίνα – Μασσαλίας στο κέντρο της Αθήνας και στο εργοτάξιο για το σταθμό Ελικώνος. Όπως είθισται σε αυτές τις διαδικασίες, τα ευρήματα αξιολογούνται από την αρχαιολογική υπηρεσία σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό και τα σημαντικότερα ευρήματα από αυτά θα εκτεθούν στους μελλοντικούς σταθμούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες του BusinessNews.gr, εργοτάξια έχουν στηθεί σε 13 σταθμούς όπως Άλσος Βείκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Ακαδημία, Κολωνάκι, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή. Παράλληλα, τις πρόδρομες εργασίες για τη διαδικασία εξάνοιξης εκτελεί η ΕΡΕΤΒΟ, ενώ εργοταξιακοί χώροι έχουν αναπτυχθεί για την είσοδο των ΤΒΜ (Μετροπόντικες) σε Κατεχάκη και Άλσος Βεϊκου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από πλευράς Dimand έχει, ήδη, ανακοινωθεί από τον προηγούμενο Μάιο η πρόθεση να αναζητήσει όσα περισσότερα ακίνητα μπορεί στις συγκεκριμένες περιοχές, προκειμένου να τα αξιοποιήσει τα επόμενα χρόνια και πρόκειται για κάτι που, ήδη, γίνεται από συνεργάτες της αυτό το χρονικό διάστημα και εν όψει της εντατικοποίησης των εργασιών της Γραμμής 4, που κατά πολλούς, θα αλλάξει σε σημαντικό βαθμό την όψη της πρωτεύουσας, όταν, βέβαια, ολοκληρωθεί.
Σύμφωνα με όσα είχε τονίσει ο CEO της εταιρείας, Δημήτρης Ανδριόπουλος σε πρόσφατη παρουσίαση, πρόκειται για μια ‘’ολιστική’’ προσέγγιση την οποία ακολουθεί στις κατασκευές της, τοποθετώντας και αναπτύσσοντάς τις πάντα μέσα σε περιοχές, οι οποίες βρίσκονται σε αναμόρφωση, όπως σε αυτή την περίπτωση των περιοχών από τις οποίες θα περάσει το μετρό.
Εξάλλου, το ίδιο μοντέλο είχε εφαρμόσει και συνεχίζει να εφαρμόζει η εταιρεία τόσο στην περίπτωση του Πειραιά, αλλά και της Ομόνοιας.
businessnews.gr
sidirodromikanea.blogspot.com