Η υπάρχουσα προ του 1944 γέφυρα ήταν μεταλλική (όπως φαίνεται στα σχέδια) μήκους 253 μ. αποτελείτο δε από συνεχή μεταλλικό δικτυωτό φορέα 5 ανοιγμάτων των 32,50,54,20,72,20 και 36,20 μέτρων εδράζονταν δε επι λίθινων ακροβάθρων και 4 μεταλλικών μεσοβάθρων μεγίστου ύψους 60μ.Οι αποχωρούντες από την Πελοπόννησο Γερμανοί ανατίναξαν την εν λόγω γέφυρα την 17.40 ώρα της 9ης Σεπτεμβρίου 1944.
Την 10η Ιουνίου 1969 έγινε μειοδοτικός διαγωνισμός για την κατασκευή στον οποίο μειοδότης ανεδείχθη η εταιρία Α.Ε.ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ.
Η σύμβαση με την εταιρία υπογράφτηκε την 11.2.1970. Πρόκειται για την πρώτη σημαντική γέφυρα από προεντεταμένο σκυρόδεμα στους Ελληνικούς σιδηροδρόμους. Το τσιμέντο που χρησιμοποιήθηκε αγοράστηκε από την εταιρία ΤΙΤΑΝ.
Χαρακτηριστικά του έργου
Συνολικό μήκος 280 μ. πλάτος 5,5,μ. 12 βάθρα μεγίστου ύψους 65 μ.,11 ανοίγματα μήκους 26,50 μ. πλην του τελευταίου που είναι 15 μ. (προς Τρίπολη) για λόγους καλύτερης προσαρμογής προς την χάραξη.
Η συνολική δαπάνη κατασκευής συμπεριλαμβανομένων και των παράπλευρων έργων (στρώση γραμμών, παραλλαγή χάραξης εκατέρωθεν) ανήλθε στο ποσό των 25.000.000 δρχ.
Τα εγκαίνια έγιναν την 16.2.1974 στα οποία παρέστη ο τότε διοικητής του ΟΣΕ Π. Χριστόπουλος.
Από τον Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου
sidirodromikanea.blogspot.com