Ένα τρένο με σφαίρες CR450 τρέχει με ταχύτητα 453 χλμ. την ώρα στην επαρχία Φουτζιάν της Ανατολικής Κίνας, 28 Ιουνίου 2023. [Φωτογραφία/Xinhua]
Τα τρένα Bullet ταξίδεψαν με ταχύτητες 453 χιλιομέτρων την ώρα και 420 χλμ./ώρα σε δοκιμαστικές διαδρομές πρόσφατα, αποδεικνύοντας περαιτέρω στοιχεία για την ταχεία ανάπτυξη των τρένων υψηλής ταχύτητας στην Κίνα, δήλωσε το Σάββατο ο εθνικός σιδηροδρομικός φορέας China State Railway Group.
Οι δοκιμαστικές διαδρομές πραγματοποιήθηκαν κατά μήκος του σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Fuzhou και το Xiamen στην επαρχία Fujian για να μετρηθεί η απόδοση των τρένων αφού είχαν εξοπλιστεί με νέα τεχνολογικά εξαρτήματα.
Την Τετάρτη, τα δοκιμαστικά τρένα ταξίδεψαν με ταχύτητα 453 χλμ./ώρα στη γέφυρα του κόλπου Meizhou από αντίθετες κατευθύνσεις, προσπερνώντας το ένα το άλλο.
Την Πέμπτη, δοκιμαστικά τρένα λειτουργούσαν με ταχύτητα 420 km/h στη σήραγγα του Haiwei από αντίθετες κατευθύνσεις, περνώντας το ένα από το άλλο.
Η Κίνα έχει επίσης τροποποιήσει τη σιδηροδρομική της υποδομή καθώς εργάζεται για την ανάπτυξη ταχύτερων τρένων. Ορισμένες νέες σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας έχουν κατασκευαστεί με υψηλότερα πρότυπα που θα επιτρέψουν σε πιο προηγμένα τεχνολογικά τρένα να λειτουργούν με υψηλότερες ταχύτητες στο μέλλον.
Επί του παρόντος, τα ταχύτερα τρένα bullet στην Κίνα λειτουργούν με ταχύτητες 350 km/h σε διάφορες γραμμές, όπως ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Πεκίνου-Σανγκάης, ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Πεκίνου-Tianjin, ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Πεκίνου-Zhangjiakou και ο Chengdu. - Σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Τσονγκκίνγκ.
Σύμφωνα με τις δοκιμαστικές διαδρομές, τα τρένα απέδωσαν καλά με τα νέα εξαρτήματα, δείχνοντας το επίτευγμα της ανάπτυξης από την Κίνα του CR450 EMU, ενός ταχύτερου τρένου με σφαίρες. Οι δοκιμές έθεσαν επίσης γερές βάσεις για την ομαλή λειτουργία του «CR450 Science and Technology Innovation Project».
Σύμφωνα με τη σιδηροδρομική εταιρεία, το έργο είναι ένα σημαντικό επιστημονικό ερευνητικό εγχείρημα που εντάσσεται στο Εθνικό 14ο Πενταετές Σχέδιο (2021-25). Περιλαμβάνει την ανάπτυξη νέων τύπων της ΟΝΕ Fuxing.
Για να διασφαλιστεί η επιτυχής ανάπτυξη της επόμενης γενιάς τρένων ΟΝΕ, είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί ένας μεγάλος αριθμός υπολογισμών προσομοίωσης, δοκιμών σε πάγκο και δοκιμών γραμμής νέων τεχνολογικών στοιχείων.
Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 57 δοκιμές επιστημονικής έρευνας κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών δοκιμών για να επαληθευτεί η τεχνική σκοπιμότητα και η σταθερότητα απόδοσης των νέων εξαρτημάτων του CR450 EMU. Τα πειράματα διεξήχθησαν από κοινού από ερευνητικά ινστιτούτα, επιχειρήσεις και πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένων της China Academy of Railway Sciences, του CRRC, του Beijing Jiaotong University, του Southwest Jiaotong University και του Central South University.
Τα δεδομένα για τα εξαρτήματα συλλέχθηκαν με διαφορετικές ταχύτητες και σε διάφορες περιοχές κατά μήκος του σιδηροδρόμου, όπως σε σήραγγες, σε γέφυρες και γύρω από καμπύλες.
Τα πειράματα έδειξαν ότι η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών έχει βελτιώσει ορισμένους δείκτες στο τρένο. Δείχνει επίσης ότι οι τεχνολογίες της Κίνας για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας, την ισχύ, την κατανάλωση ενέργειας, τους κραδασμούς, την απόδοση επιτάχυνσης και τη σταθερότητα πέδησης θα συνεχίσουν να ηγούνται του κόσμου.
Παρέχει επίσης σημαντική υποστήριξη για την ανάπτυξη ταχύτερων, ασφαλέστερων, πιο πράσινων και εξυπνότερων EMU CR450, σύμφωνα με την εταιρεία.
chinadaily.com.cn
sidirodromikanea.blogspot.com