Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

Οι μηχανοδηγοί στις χώρες της ΕΕ θα υποχρεωθούν να μιλούν αγγλικά σύμφωνα με τους νέους κανόνες των Βρυξελλών για την ενοποίηση των δικτύων μεταφορών.



Οι αρχηγοί της ΕΕ πίεσαν για «ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό χώρο» για να επιτραπεί η ευκολότερη μετακίνηση
Επί του παρόντος, οι οδηγοί πρέπει να μιλούν τη γλώσσα σε κάθε χώρα στην οποία δραστηριοποιούνται

Της ΝΤΌΛΙ ΜΠΆΣΜΠΙ

Οι Βρυξέλλες θα αναγκάσουν τους μηχανοδηγούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μιλούν αγγλικά σύμφωνα με κανόνες που έχουν σχεδιαστεί για να ενώνουν τα δίκτυα μεταφορών μεταξύ των κρατών μελών.

Παρά τις αμφιβολίες μεταξύ ορισμένων κρατών μελών της ΕΕ, τα αγγλικά έχουν επιλεχθεί επίσημα ως η τυποποιημένη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι μηχανοδηγοί.

Η κίνηση πιθανότατα θα αναστατώσει τους ευρωβουλευτές που επέμεναν να εξοριστεί η αγγλική ως γλώσσα στον απόηχο του δημοψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου για το Brexit .
Η ΕΕ ασκεί πιέσεις εδώ και πολλά χρόνια για τη δημιουργία ενός «ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου» που θα διευκολύνει την ευκολότερη μετακίνηση μεταξύ των χωρών.

Ωστόσο, οι κανόνες που θα ανακοινωθούν αυτό το φθινόπωρο βάσει της «Οδηγίας για τους μηχανοδηγούς» της ΕΕ ορίζουν ότι οι οδηγοί πρέπει να διαθέτουν μια ελάχιστη γλωσσική επάρκεια σε κάθε χώρα που δραστηριοποιούνται.
Ο συντηρητικός βουλευτής John Penrose (στη φωτογραφία) είπε: «Ποιος θα πίστευε ότι η επιρροή μας στην ΕΕ θα ήταν μεγαλύτερη τώρα που φύγαμε;».

Οι αξιωματούχοι προσπάθησαν να τυποποιήσουν τη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι μηχανοδηγοί σε όλα τα κράτη μέλη.

Ο συντηρητικός βουλευτής του Weston-super-Mare, John Penrose, είπε: «Ποιος θα πίστευε ότι η επιρροή μας στην ΕΕ θα ήταν μεγαλύτερη τώρα που φύγαμε; Φαίνεται σαν κάποιος στις Βρυξέλλες να έχει χάσει τη βρετανική αίσθηση του χιούμορ».

Παρά την επικαιροποίηση της Οδηγίας για τον μηχανοδηγό που επιβεβαιώθηκε για το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους, πηγές των Βρυξελλών προειδοποίησαν ότι η απόφαση μπορεί να καθυστερήσει.

Η αντίσταση από μέλη όπως ο Πολωνός ευρωβουλευτής και πρόεδρος της Επιτροπής Συνταγματικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Danuta Hubner, είπε το 2016 ότι τα αγγλικά δεν πρέπει να αναγνωρίζονται.

Τα αγγλικά θεωρούνται επιπλέον η κοινή γλώσσα για τους οδηγούς κατά τη διέλευση σε γειτονικές χώρες, επιβεβαίωσαν πηγές από τις Βρυξέλλες.

Ο πρώην υπουργός σιδηροδρόμων Paul Maynard, ο συντηρητικός βουλευτής του Μπλάκπουλ Βορρά, δήλωσε στην The Sunday Telegraph : «Χαιρετίζω την αναγνώριση από την ΕΕ και ελπίζω ότι αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί στο ΗΒ θα μπορέσουν να παίξουν το ρόλο τους στη βελτίωση των σιδηροδρομικών συνδέσεων από το ΗΒ. προς την Ήπειρο».

dailymail.co.uk
sidirodromikanea.blogspot.com