Η κόρνα ηχεί και ο συρμός κατευθύνεται στο αμαξοστάσιο προκειμένου να πάρει τις απαραίτητες ανάσες και να ξεχυθεί ξανά στις αθηναϊκές ράγες με την ανατολή του Ηλίου.
Το σφύριγμα ενός τρένου, αυτή η «κραυγή» που ηχεί για πάντα στη μνήμη όσων έχουν επιβιβαστεί σε έναν συρμό προκειμένου να μεταναστεύσoυν, να κατευθυνθούν στη στρατιωτική μονάδα που υπηρετούν.
Το σφύριγμα ενός τρένου. Αυτός ο «επίσημος χαιρετισμός» που υποδηλώνει την απομάκρυνση του συρμού από έναν σταθμό και την εκκίνηση ενός νέου δρομολογίου, ενός νέου ταξιδιού.
Μια εθιμοτυπική κίνηση που «κρατάει» από τις αρχές του 19ου αιώνα όταν ο Τζορτζ Στίβενσον, ο «πατέρας των σιδηροδρόμων» σχεδίασε τη "Locomotion No.1", την πρώτη ατμομηχανή που προσαρμόστηκε σε σιδηρόδρομο μεταφοράς επιβατών.
Το σφύριγμα του τρένου, σημαίνει πολλά για όλους μας. Και ακόμα περισσότερα για τους μηχανοδηγούς που εκτελούν ακούραστα δρομολόγια, φροντίζοντας για τις μετακινήσεις των πολιτών.
Ανάμεσα σε αυτούς και ένας μηχανοδηγός του Μετρό, ο οποίος μέσω αυτού του επίσημου χαιρετισμού σήμανε το προσωρινό κλείσιμο της αυλαίας για έναν συρμό 1ης γενιάς. Την ολοκλήρωση των δρομολογίων και την απόσυρση του συρμού στο αμαξοστάσιο.
Όπως φαίνεται και στο παρακάτω βίντεο, την ώρα που ο αποσυρόμενος συρμός περνάει από τον Σταθμό στο Περιστέρι (Κόκκινη Γραμμή/Γραμμή 2), ο οδηγός χαιρετάει πατώντας την κόρνα. Η βάρδια έχει ολοκληρωθεί.
Ο οδηγός μπορεί να επιστρέψει σπίτι του και ο συρμός να αποσυρθεί στο αμαξοστάσιο για τις απαραίτητες «ανάσες», προκειμένου να ξεχυθεί ξανά στις αθηναϊκές ράγες με την ανατολή του Ηλίου.
sidirodromikanea.blogspot.com