Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Ναρκοπέδιο θυμίζουν οι σιδηροδρομικές γραμμές - Καθιζήσεις, χαλασμένα κλειδιά, μπλακ άουτ στη φωτοσήμανση


Την ώρα που ο Γιώργος Γεραπετρίτης ανακοίνωσε το χρονοδιάγραμμα για την επανέναρξη της λειτουργίας τρένων και Προαστιακού μετά το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, οι αποκαλύψεις για τα προβλήματα του σιδηροδρόμου δεν έχει σταματημό.

Όσα αποκάλυψε το έγγραφο - «φωτιά» για το διαλυμένο σημείο

Σύμφωνα με το δελτίο περιορισμού της ταχύτητας που έφερε στο φως ο Μίλτος Σακελλάρης, για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN, μόλις 18 μέρες πριν από την τραγωδία στα Τέμπη, σταθμάρχης και μηχανοδηγός από τη Βόρεια Ελλάδα, είχαν καταγγείλει τις διαλυμένες γραμμές κυκλοφορίας.

Στο έγγραφο, χαρακτηριστικά περιγράφεται πόσο διαλυμένη είναι η γραμμή από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ειδομένη. Πιο αναλυτικά, σταθμάρχης και μηχανοδηγός, κατήγγειλαν:Παρατημένα τρένα,
Δίκτυο με αρπαγές (δηλαδή, σημεία όπου δε λειτουργούν τα κλειδιά)
Καθίζηση σε πολλά σημεία
Φθορά των στρωτήρων (τα αντικείμενα που συνδέουν τις ράγες)
Φωτοσήματα που αναβοσβήνουν
Φωτοσήματα που δεν λειτουργούν.

Φυσικά, η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτυχθεί σε αυτό το σημείο είναι τα 60 χιλιόμετρα. Όπως μετέφεραν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι μοιράστηκαν και τις πληροφορίες για τη συγκεκριμένη γραμμή, οι υπεύθυνοι ήθελαν να βάλουν και εμπορική αμαξοστοιχία, την ίδια στιγμή που και οι κανονικές αμαξοστοιχίες διέρχονται από το διαλυμένο σημείο με μεγάλη δυσκολία.

ethnos.gr
sidirodromikanea.blogspot.com