Η απαξίωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκη – Δράμα – Αλεξανδρούπολη είναι γεγονός εδώ και χρόνια.
Τα τελευταία χρόνια, οι λιγοστοί επιβάτες που επιλέγουν να μετακινηθούν με το τρένο υφίστανται μία επιπλέον ταλαιπωρία. Μετά τη Δράμα, αναγκάζονται να συνεχίσουν το ταξίδι τους με λεωφορεία, εξαιτίας της κακής κατάστασης του σιδηρόδρομου.
Σύνταξη Μαρία Καλτσίδη
«Υπάρχουν προβλήματα καθιζήσεων σε κάποιες στάσεις, σε κάποια σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, τα οποία δεν έχουν συντηρηθεί όπως θα έπρεπε. Η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής Εγνατίας αφήνει τη Δράμα εκτός σχεδίων. Είναι υποβάθμιση για τη Δράμα αυτό. Βέβαια, τελευταία πετύχαμε να υπάρχει για τη Δράμα μία σύνδεση μέσω της Νέας Ζίχνης, όπου υπάρχει ένας σταθμός και θα συνδεθεί έτσι και το τελωνείο της Εξοχής αλλά και το λιμάνι της Καβάλας», ανέφερε ο Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ, αντιπεριφειάρχης Δράμας.
Οι κάτοικοι της ορεινής Δράμας έχουν χρόνια να δουν επιβατική αμαξοστοιχία, το δρομολόγιο από Δράμα έως Αλεξανδρούπολη συνεχίζεται με λεωφορείο.
Η σιδηροδρομική γραμμή τα τελευταία δέκα χρόνια εξυπηρετεί μόνο εμπορευματικές ανάγκες αφού η κατάσταση του δικτύου δεν επιτρέπει τη δρομολόγηση επιβατικού τρένου.
Η διοίκηση της περιφέρειας υποστηρίζει ότι έχει εξασφαλίσει δεσμεύσεις για ανάταξη της γραμμής ώστε αυτή να επαναλειτουργήσει και να συνεχίσει να εξυπηρετεί με σύγχρονο τρόπο το επιβατικό κοινό.
sidirodromikanea.blogspot.com