Κυριακή 19 Μαρτίου 2023

Πρόεδρος ΡΑΣ: «Συντονισμένη δολοφονία χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»


Για συντονισμένη δολοφονία χαρακτήρα στο πρόσωπό της μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και την ανακοίνωση που εξέδωσε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων περί ελλιπούς εκπαίδευσης σταθμαρχών από το 2021, κάνει λόγο η πρόεδρος της Αρχής, Ιωάννα Τσιαπαρίκου.

Η πρόεδρος της ΡΑΣ, σε κείμενο που ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, μιλάει για τις σπουδές και την επαγγελματική της πορεία, τονίζοντας ότι θα συνεχίσει να λέει την αλήθεια και «να κάνει ότι περνάει από τα χέρια της για να μπορούν να ζήσουν τα παιδιά μας με ασφάλεια και προοπτική». «Θα υπερασπίζομαι το Δίκιο και την Αλήθεια», καταλήγει η κα. Τσιαπαρίκου.

Αναλυτικά, η ανάρτηση της προέδρου της ΡΑΣ:

«Επειδή βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη δολοφονία χαρακτήρα στο πρόσωπό μου.
Επειδή εργάζομαι 25 συναπτά έτη, με ήθος, σιωπηλά και αποτελεσματικά.
Επειδή από όπου και να πέρασα, ναυτιλία, κοινωνική ασφάλιση, υγεία, μεταφορές, η πορεία μου και η δουλειά μου υπήρξε αψεγάδιαστη.
Επειδή οι σπουδές και οι περγαμηνές μου είναι πραγματικές και αδιαμφησβήτητες: Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πειραιά, Μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Μεταφορές University of Wales-Cardiff, Διδακτορικό με Άριστα του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Επειδή δεν προέρχομαι από πολιτικό ή οικονομικό τζάκι.
Επειδή είμαι γυναίκα.
Επειδή τα κατάφερα μόνη, προερχόμενη από πάμφτωχη οικογένεια, καθώς ο συγχωρεμένος πατέρας μου βοηθούσε εμπράκτως όποιον είχε ανάγκη στον τόπο του, Ζωγράφου, Φωκίδα και όχι μόνο.
Επειδή εργάστηκα και ως υπάλληλος του ΕΦΚΑ για να μεγαλώσω τα παιδιά μου.
Επειδή οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι στο δημόσιο και συχνά και ιδιωτικό τομέα.
Επειδή, από όποια θέση και αν βρέθηκα προσπάθησα να διορθώσω, να δημιουργήσω, να φτιάξω ότι δεν φτιάχνεται σε ένα διαλυμένο κράτος.

Επειδή είμαι μάνα και νιώθω συντριβή για τους ανθρώπους και τα παιδιά που χάθηκαν.
Θα συνεχίσω να λέω την αλήθεια και να κάνω ότι περνάει από τα χέρια μου για να μπορούν να ζήσουν τα παιδιά μας στη χώρα μας με ασφάλεια και προοπτική.
Θα υπερασπίζομαι το Δίκιο και την Αλήθεια!»


eleftherostypos.gr

sidirodromikanea.blogspot.com