Ξεκίνησε η κατασκευή δύο μεγάλων σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στη νοτιοδυτική Κίνα, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2027 και το 2028, βελτιώνοντας το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας της περιοχής και ενισχύοντας την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη.
Τη Δευτέρα, ένας νέος σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Chongqing και το Chengdu, την πρωτεύουσα της επαρχίας Sichuan, ξεκίνησε την κατασκευή, προσθέτοντας μια νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας στον Οικονομικό Κύκλο Chengdu-Chongqing, τον εθνικό σιδηροδρομικό φορέα που επιβλέπει το έργο, την πολιτεία της Κίνας είπε η Railway Group.
Η γραμμή μήκους 292 χιλιομέτρων, με σχεδιασμένη ταχύτητα 350 χλμ./ώρα, θα έχει οκτώ σταθμούς, έξι από αυτούς νεόδμητους.
Η γραμμή θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού σε λιγότερο από μία ώρα μεταξύ των πόλεων.
Σε ένα τμήμα της γραμμής θα πραγματοποιηθούν δοκιμές ταχύτερης ταχύτητας. Ο σιδηρόδρομος θα κατασκευαστεί για να ταιριάζει σε τρένα που ταξιδεύουν με 400 km/h.
Με την ολοκλήρωσή του το 2027, θα είναι ο πιο προηγμένος και ταχύτερος σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας της χώρας, σύμφωνα με παλαιότερη συνέντευξη Τύπου.
Θα συνδέεται επίσης με πολλές γραμμές υψηλής ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών υψηλής ταχύτητας Xi'an-Chengdu και Zhengzhou-Chongqing, βελτιώνοντας το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο στα νοτιοδυτικά. Θα τονώσει επίσης την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη στην περιοχή, ανέφερε η εταιρεία.
Μετά από μια πενταετή περίοδο κατασκευής, θα είναι η τέταρτη γραμμή μεταξύ των δύο πόλεων.
Ο πρώτος σιδηρόδρομος που συνδέει το Chongqing και το Chengdu ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1950 και άνοιξε το 1952, αποτελώντας τον πρώτο σιδηρόδρομο που κατασκευάστηκε μετά την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας το 1949. Χρειάζονται περισσότερες από 13 ώρες για να ταξιδέψετε μεταξύ των πόλεων στη γραμμή 505 χιλιομέτρων , με ταχύτητα 36 km/h.
Ο δεύτερος σιδηρόδρομος μεταξύ Chengdu και Chongqing είναι πολύ πιο γρήγορος, με τελική ταχύτητα 200 km/h. Η γραμμή άνοιξε το 2006 και μείωσε τον χρόνο ταξιδιού σε τεσσεράμισι ώρες. Ο χρόνος ταξιδιού μειώθηκε περαιτέρω σε δύο ώρες μετά την αναβάθμιση της γραμμής το 2013.
Η τρίτη σιδηροδρομική γραμμή — σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Chengdu-Chongqing — άνοιξε το 2015, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού σε μιάμιση ώρα. Η γραμμή λειτουργεί με 350 km/h από το 2020, μειώνοντας περαιτέρω τον χρόνο ταξιδιού στα 62 λεπτά.
Την Τρίτη, ένα τμήμα ενός άλλου σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας στην περιοχή που συνδέει το Chongqing και το Xi'an, πρωτεύουσα της επαρχίας Shaanxi, ξεκίνησε την κατασκευή. Με την ολοκλήρωσή του το 2028, θα προσφέρει μια νέα μηχανή για την αναζωογόνηση της υπαίθρου και την ισόρροπη ανάπτυξη σε διάφορες περιοχές.
Ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας Xi'an-Chongqing μήκους 739 km, με σχεδιασμένη ταχύτητα 350 km/h, έχει δύο τμήματα — το τμήμα Xi'an-Ankang και το τμήμα Ankang-Chongqing.
Το τμήμα Ankang-Chongqing μήκους 478 χιλιομέτρων άρχισε να κατασκευάζεται την Τρίτη και θα χρειαστούν έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί. Το τμήμα Xi'an-Ankang μήκους 171 χιλιομέτρων ξεκίνησε να κατασκευάζεται πέρυσι και θα ολοκληρωθεί σε πέντε χρόνια.
Με την ολοκλήρωση, ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ των δύο μεγάλων πόλεων της δυτικής Κίνας, της Τσονγκκίνγκ και της Σιάν, θα μειωθεί σε λιγότερο από τρεις ώρες.
Η γραμμή θα συνδέεται με πολλούς σιδηροδρόμους υψηλής ταχύτητας στη δυτική Κίνα, βελτιώνοντας το σιδηροδρομικό δίκτυο στις κεντρικές και δυτικές περιοχές της χώρας, σύμφωνα με την China State Railway Group.
.chinadaily.com.cn
sidirodromikanea.blogspot.com