Τεθωρακισμένα τρένα αναπτύσσονται από τις ρωσικές δυνάμεις. Μια εμπορευματική αμαξοστοιχία, με το όνομα Amur, θα είναι εξοπλισμένη με ZU-23-2, μια αντιαεροπορική συσκευή, για να ελέγχει επικίνδυνες διαδρομές και να προστατεύει το φορτίο σε κατεστραμμένες από τον πόλεμο περιοχές, όπως υποστηρίζουν διάφορα ρωσικά μέσα ενημέρωσης.
Η Izvestia, μια ρωσική εφημερίδα, ανέφερε ότι το θωρακισμένο τρένο θα λειτουργεί στην περιοχή που καλύπτει τις περιοχές Ντόνετσκ και Λουχάνσκ. Ένα παρόμοιο τρένο, που ονομάζεται Yenisei, αναπτύχθηκε τον Μάρτιο και στάλθηκε στη Μαλίπολη, στην περιφέρεια Zaporizhzhia, μια περιοχή που προσαρτήθηκε από τη Ρωσία τον Σεπτέμβριο. Επιπλέον, θωρακισμένα τρένα εξοπλισμένα με ZU-23-2 χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Πολέμου της Τσετσενίας κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000.
Ένα θωρακισμένο τρένο είναι ένα σιδηροδρομικό τρένο που προστατεύεται με θωράκιση. Τα θωρακισμένα τρένα περιλαμβάνουν συνήθως σιδηροδρομικά βαγόνια οπλισμένα με πυροβολικό, πολυβόλα και αυτόματα κανόνια. Χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα, επειδή πρόσφεραν έναν νέο τρόπο για γρήγορη μετακίνηση μεγάλων ποσοτήτων δύναμης πυρός. Οι περισσότερες χώρες διέκοψαν τη χρήση τους, αλλά η Ρωσία συνέχισε να χρησιμοποιεί ορισμένες κατά τον 21ο αιώνα.
Ιστορία του ZU-23-2
Το ZU-23-2 τέθηκε για πρώτη φορά σε υπηρεσία στον Σοβιετικό Στρατό το 1960 και έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς στους πολέμους που διεξήγαγε η Ρωσία στην Ασία και τη Μέση Ανατολή. Η συσκευή έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα, πλάτος σχεδόν τρία μέτρα και το ύψος της είναι λίγο πάνω από 1,20 μέτρα. Η εμβέλειά του μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 2.000 και 2.500 μέτρων.
Σε αυτό το βίντεο, που δημοσιεύτηκε στο Telegram, μπορείτε να δείτε έναν δημοσιογράφο της ρωσικής εφημερίδας Izvestia και στο βάθος, το θωρακισμένο τρένο Amur σε διαμετακόμιση. Το RailFreight.com δημοσιεύει το βίντεο μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.
sidirodromikanea.blogspot.com