Η Ferrovie dello Stato δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την Hellenic Train,
Μετά τη Γαλλία έρχεται η Ισπανία. Μετά το Μιλάνο-Παρίσι έρχεται το Μαδρίτη-Βαρκελώνη. Πάντα με σήμα του σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας κατασκευασμένο στην Ιταλία.
Η Trenitalia, η θυγατρική του ομίλου FS για τις μεταφορές επιβατών, εξάγει το κορυφαίο προϊόν της στην Ευρώπη: το Frecciarossa 1000. Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, συγκεντρωθούν οι άδειες, είναι καιρός η Trenitalia να υποδεχθεί τους πρώτους ταξιδιώτες στην ιβηρική γη.
Ένα παρθενικό ταξίδι μεταξύ Μαδρίτης και Βαλένθια έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, το οποίο προορίζεται για εκπροσώπους ιδρυμάτων, του επιχειρηματικού κόσμου και των ισπανικών ΜΜΕ. Από τις 25 Νοεμβρίου η πραγματική εμπορική υπηρεσία θα ξεκινήσει με τα πρώτα τρένα Frecciarossa σε κυκλοφορία στο τμήμα Μαδρίτη-Σαραγόσα-Βαρκελώνη. Σε μια δεύτερη φάση, το iryo, το εμπορικό σήμα που επέλεξε η Trenitalia για την ισπανική Frecciarossa, θα ενώσει όλες τις κύριες πόλεις της Ιβηρικής, συμπεριλαμβανομένων της Βαλένθια, της Σεβίλλης και της Μάλαγα. Οι τιμές των εισιτηρίων έχουν οριστεί από 18 ευρώ απλής μετάβασης.
Διαγωνισμός από Renfe και Sncf
Στην Ισπανία, η Trenitalia θα ανταγωνιστεί τους ιδιοκτήτες της Renfe, της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων και τους Γάλλους της SNCF, που θα είναι παρόντες για περίπου ένα χρόνο στην αγορά υψηλών ταχυτήτων της Ιβηρικής με το Ouigo, το χαμηλού κόστους TGV της SNCF. Μεταξύ άλλων, στις 7 Οκτωβρίου η Ouigo Ισπανία εγκαινίασε τη νέα σύνδεση Μαδρίτης-Βαλένθια, κίνηση στην οποία η Renfe αντέδρασε αμέσως εφαρμόζοντας πιο επιθετική πτώση των ναύλων, με προσφορές από 7 ευρώ σε ορισμένα δρομολόγια. Για να αντιμετωπίσουμε καλύτερα την ισπανική πρόκληση, η Trenitalia έδωσε εντολή στα ιταλικά εργοστάσια της Hitachi Rail (συγκεκριμένα Pistoia) να κατασκευάσουν 20 Frecciarossas: αυτή τη στιγμή ξεκινάμε με ένα στόλο 9 τρένων, θα ακολουθήσουν και τα άλλα.
Η κοινοπραξία Ilsa
Τα τρένα Frecciarossa για την Ισπανία έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά που κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό στην Ιταλία. Από εταιρική άποψη, η επιχείρηση στην Ισπανία δημιούργησε ένα ad hoc θέμα: την κοινοπραξία Ilsa, στην οποία η Trenitalia είναι μέτοχος με μερίδιο 45%, ενώ το 55% βρίσκεται στα χέρια των μετόχων της Ιβηρικής, της περιφερειακής αεροπορικής εταιρείας Η Air Nostrum και η εταιρεία υποδομής Globalvia. Η Ilsa, στην οποία απονεμήθηκαν οι υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας για 10 χρόνια, έχει επενδύσει περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ στην Ισπανία, αναμένει να δημιουργήσει 2.600 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και να προσελκύσει 50 εκατομμύρια επιβάτες.
Εξωϊταλική ανάπτυξη
Η Ισπανία αντιπροσωπεύει ένα ακόμη βήμα προς τη δημιουργία αυτής της «πολυοικογενειακής εταιρείας» για την οποία μιλάει συχνά ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου FS, Luigi Ferraris. Μια στρατηγική που βλέπει την Ευρώπη ως μια ολοένα και πιο εγχώρια αγορά. Το δεκαετές βιομηχανικό πλάνο του Ομίλου FS προβλέπει αύξηση των εσόδων του Ομίλου από 1,8 δισ. ευρώ το 2019 σε περίπου 5 δισ. το 2031 για την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του εκτός Ιταλίας. Στην άλλη πλευρά της Μεσογείου, η Ferrovie dello Stato δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με την Hellenic Train, μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της Trenitalia από το 2017. Την 1η Ιουλίου παρουσιάστηκε το νέο λογότυπο και το νέο όνομα της ελληνικής εταιρείας (αλλά και των τρένων) στην Αθήνα.
.breakinglatest.news
sidirodromikanea.blogspot.com