2

Πολλαπλός συγκεντρωτισμός υλικού

Οι Τσεχικοί Σιδηρόδρομοι εκμεταλλεύονται περισσότερα από 7.700 τρένα καθημερινά, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Με τέτοιο μέγεθος και πολυπλοκότητα, είναι δύσκολο να διατηρηθεί ο πλήρης έλεγχος των ψηφιακών υπηρεσιών σε ολόκληρο τον στόλο, λαμβάνοντας υπόψη δεκάδες τύπους τρένων εξοπλισμένων με υλικό κατασκευασμένο από διαφορετικούς κατασκευαστές. Καθήκοντα όπως η παρακολούθηση της ποιότητας συνδεσιμότητας στο Διαδίκτυο που παρέχεται από αρκετούς προμηθευτές, η διατήρηση διαφόρων επιπέδων ψηφιακής εμπειρίας επιβατών με βάση τον τύπο του τρένου και της υπηρεσίας και η διαχείριση εκστρατειών προώθησης σε όλο τον στόλο έχουν γίνει πολύ περίπλοκα.

Η διάσπαρτη διαχείριση καθιστά αδύνατη την αποτελεσματική παρακολούθηση και επέκταση των ψηφιακών υπηρεσιών σε ολόκληρο τον στόλο. Η Passengera καθιστά δυνατή αυτήν την εργασία ενσωματώνοντας πύλες συνδεσιμότητας στην κεντρική της σουίτα διαχείρισης και παρακολούθησης (MMS). Επιτρέπει στον χειριστή να παρακολουθεί όχι μόνο τις πύλες Passengera G7 για τρένα, αλλά και τις πύλες άλλων προμηθευτών και τον εξοπλισμό δικτύωσης κάτω από μια ομπρέλα.

Πακέτα δεδομένων Wi-Fi

Η κεντρική λύση ανοίγει τις πόρτες σε σημαντικές καινοτομίες στις ψηφιακές υπηρεσίες που βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία των επιβατών, όπως ο ενοποιημένος έλεγχος ταυτότητας μέσω πολλαπλών συσκευών που επιτρέπουν στον χειριστή να διαχειρίζεται κεντρικά τις προσβάσεις Wi-Fi, τις διαφημιστικές καμπάνιες και τα πακέτα δεδομένων.

Η υπερκατανάλωση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας σε ορισμένες διαδρομές είναι ένα άλλο παράδειγμα πρόσφατων προκλήσεων που επιλύθηκαν με επιτυχία από το κεντρικό σύστημα διαχείρισης του Passengera. Τα πακέτα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σέβονται τις ιδιαιτερότητες διαφορετικών τύπων τρένων και διαφορετικών χωρών, διαχειρίζονται αποτελεσματικά την κατανάλωση δεδομένων μέσω πολλαπλών καρτών SIM. Οι κατηγορίες πακέτων μπορούν να δημιουργηθούν με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία, καθώς τα τιμολόγια δεδομένων κινητής τηλεφωνίας ποικίλλουν σημαντικά στις ευρωπαϊκές χώρες.

Μετασκευή παλαιών τρένων

Ένας άλλος τομέας όπου οι ενοποιημένες ενσωματωμένες συσκευές πολλαπλών υπηρεσιών προσφέρουν οφέλη είναι η μετασκευή των παλαιότερων τρένων και βαγονιών. Τα παλαιότερα τρένα συχνά δεν παρέχουν επαρκή χώρο ή προϋπολογισμό ενέργειας για να ενσωματώσουν ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών υπηρεσιών, οι οποίες συχνά απαιτούν την εγκατάσταση διπλού υλικού που παρέχεται από διαφορετικούς προμηθευτές.

Αυτή η ανακατασκευή ήταν απαραίτητη ακόμη και για τα τρένα Pendolinos το 2022, όπου τώρα μια ενιαία πύλη πολλαπλών υπηρεσιών Passengera G7 παρέχει όλες τις υπηρεσίες όπως σύνδεση στο διαδίκτυο, φιλοξενία εφαρμογών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας επιβατών (PIS) σε οθόνες και πλατφόρμα δημιουργίας εσόδων για το σύνολο. τρένο, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας δεδομένων επιλεγμένων τηλεμετρικών υπηρεσιών. Η λύση όλα σε ένα εξοικονομεί χώρο, ενέργεια και τελικά ακόμη και κόστος.

3

Ξεκλείδωμα ενσωματωμένων οθονών

Οι ενσωματωμένες οθόνες που προηγουμένως περιορίζονταν στην εμφάνιση μόνο πληροφοριών PIS μπορούν τώρα να χρησιμοποιηθούν ως σύστημα πληροφοριών επιβατών (PIS) με δυνατότητα προβολής διαφόρων πολυμέσων, όπως φωτογραφίες και βίντεο ταυτόχρονα, ενώ διαχειρίζονται μέσω ενός συστήματος διαχείρισης ελέγχου (CMS). Η λύση CMS της Passengera βοηθά τον χειριστή να ξεκλειδώσει πλήρως τις δυνατότητες των ενσωματωμένων οθονών και να βελτιώσει αυτό το κανάλι επικοινωνίας με τους επιβάτες.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα παράδειγμα για το πώς μπορούν οι Τσεχικοί Σιδηρόδρομοι να χρησιμοποιήσουν τη λύση Passengera ενσωματώνοντας επιλεγμένες οθόνες από διάφορους κατασκευαστές στο κεντρικό CMS από όπου το περιεχόμενο μεταδίδεται στα τρένα μέσω δυναμικών λιστών αναπαραγωγής με βάση την τοποθεσία ή την ώρα. Στις οθόνες, πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από το PIS, όπως σύνδεση τρένων, συμβουλές σχετικά με τον τρόπο σύνδεσης σε Wi-Fi, προώθηση πρόσθετων υπηρεσιών και βοήθεια σε επιβάτες με προσανατολισμό στο αεροσκάφος, εναλλάσσονται αυτόματα.

Επανεξέταση της άνεσης στην αμαξοστοιχία

Παραδοσιακά, οι επιβάτες είχαν συνηθίσει σε έντυπα φυλλάδια που τους ενημέρωναν για τις διαθέσιμες υπηρεσίες στο τρένο και οι συνοδοί τους επισκέπτονταν τακτικά στις θέσεις τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Με τη συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των επιβατών, αυτές οι μέθοδοι έχουν καταστεί αδικαιολόγητα αναποτελεσματικές ως προς το κόστος και το χρόνο, ειδικά όταν πρόκειται για τακτικές ενημερώσεις που απαιτούν επανεκτύπωση χιλιάδων έντυπων αντιγράφων και διαφημιστικού υλικού.

Οι επιβάτες μπορούν πλέον να βρίσκουν όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τον τύπο του τρένου τους στην πλατφόρμα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπου ενημερώνονται δυναμικά μέσω μιας πύλης δέσμευσης. Αυτός ο τρόπος δίνει επίσης τη δυνατότητα στον φορέα εκμετάλλευσης να στοχεύει τις προωθούμενες υπηρεσίες ακριβώς στις ανάγκες των επιβατών.

Η παραγγελία φαγητού μέσω ψηφιακού περιπτέρου εξαλείφει τα πολυσύχναστα βαγόνια για φαγητό και τις μεγάλες ουρές επιβατών που θα έπρεπε να σκοντάφτουν σε όλο το τρένο με τα υπάρχοντά τους. Οι επιβάτες μπορούν εύκολα να παραγγείλουν γεύματα, σνακ και ποτά κατευθείαν από τις θέσεις τους μέχρι εκεί που παραδίδεται αμέσως μετά. Στη συνέχεια, οι παραγγελίες διανέμονται από το προσωπικό του τρένου, το οποίο έχει τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας παραγγελιών τροφίμων που τους βοηθά να παραδίδουν τις παραγγελίες στις σωστές θέσεις. Αυτή η λύση ενισχύει τις πωλήσεις, μειώνει τον φόρτο εργασίας του προσωπικού, βελτιώνει την άνεση των επιβατών και βοηθά τους φορείς εκμετάλλευσης να αποκτήσουν πληροφορίες για τους όγκους εσόδων, τις προτιμήσεις των πελατών και άλλα στατιστικά στοιχεία.

Το μέλλον των μέσων μαζικής μεταφοράς

Το έργο για τη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των επιβατών μεταξύ των Τσεχικών Σιδηροδρόμων και Επιβατηγών είναι ένα παράδειγμα της κατεύθυνσης όπου εξελίσσονται οι δημόσιες συγκοινωνίες. Η ομαλή σύνδεση στο Διαδίκτυο και η σειρά ψηφιακών υπηρεσιών έχουν γίνει βασικοί παράγοντες στη λήψη αποφάσεων από τους πελάτες. Για τους χειριστές, η παροχή μέγιστης άνεσης για εργασία και ψυχαγωγία είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μια χαμηλότερη τιμή δεν αρκεί για να νικήσει τον ανταγωνισμό.

Η καινοτομία, ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση είναι οι πιο σημαντικές αξίες που επιτρέπουν στους Τσεχικούς Σιδηροδρόμους να συνεχίσουν να ανεβάζουν την ποιότητα των υπηρεσιών επί του τρένου και να πρωτοπορούν στις δημόσιες συγκοινωνίες προς το ψηφιακό μέλλον.

.railwaygazette.com
sidirodromikanea.blogspot.com