Σύντομη ανάδρομη : Ο James Watt, ένας σκωτσέζος εφευρέτης και μηχανικός, βελτίωσε σημαντικά τον ατμομηχανή του Thomas Newcomen. Η Watt ανέπτυξε μια παλινδρομική μηχανή το 1769, ο Watt επινόησε χρήση ατμού υψηλής πίεσης απευθείας επάνω σε ένα έμβολο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για γυρίζει ένα τροχό, και κατοχύρωσε ένα σχέδιο ατμομηχανής ατμού το 1784.
Η πρώτη σιδηροδρομική ατμομηχανή κατασκευάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1804 από τον Richard Trevithick , Βρετανός μηχανικός που γεννήθηκε στην Κορνουάλη .
Στις 21 Φεβρουαρίου του 1804, το πρώτο ατμοκίνητο σιδηροδρομικό ταξίδι στον κόσμο πραγματοποιήθηκε στο Merthyr Tydfil στη Νότια Ουαλία .
Το 1814 ο George Stephenson γνωστός και ως «Πατέρας των Σιδηροδρόμων», εμπνευσμένος από τις πρώτες μηχανές του Trevithick, διαδραμάτισε κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη της ατμομηχανής ατμού.
Οι σιδηροδρομικές μεταφορές αποτελούσαν μία από τις σημαντικότερες τεχνολογικές εφευρέσεις του 19ου αιώνα και βασικό στοιχείο της βιομηχανικής επανάστασης.
Αντικατάσταση με μηχανές Diesel.
Ο Γερμανός Dr. Rudolf Diesel κατοχύρωσε την πρώτη του μηχανή ανάφλεξης με συμπίεση. Το 1898 οι βελτιώσεις στο σχεδιασμό των κινητήρων ντίζελ μείωσαν το φυσικό τους μέγεθος και βελτίωσαν την αναλογία ισχύος ως προς το βάρος τους.
Το 1906, ο Rudolf Diesel, και Adolf Klose ίδρυσαν την Diesel-Sulzer-Klose GmbH.
Οι μηχανές ντίζελ στις ΗΠΑ
Ο Adolphus Busch αγόρασε τα δικαιώματα κατασκευής πετρελαιοκινητήρα το 1898. Ίδρυσε την εταιρεία Busch-Sulzer το 1911.
Η General Electric (GE) εισήλθε στην αγορά των σιδηροδρομικών οχημάτων στις αρχές του εικοστού αιώνα..
aetos-apokalypsis.com